اخبار داغ

مسئول ستاد انتخابات ملایر خبر داد؛

ثبت‌نام ۴۰ نفر تا پایان پنجمین روز ثبت انتخابات در ملایر

ثبت‌نام ۴۰ نفر تا پایان پنجمین روز ثبت انتخابات در ملایر
مسئول ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: تا پایان پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبین برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر ۴۰ نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سعید کتابی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به آخرین آمار ثبت نامی‌ها در این شهرستان اظهار داشت: در پنجمین روز ۱۴ نفر ثبت‌نام خود را برای حوزه انتخابی ملایر تکمیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: از این تعداد ۲ نفر با حضور در وزارت کشور تهران ثبت‌نام کرده و که درمجموع ثبت نامی‌ها امروز ۱۳ نفر آنان آقا و یک نفر آنان خانم بوده است.

,

مسئول ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: در پایان پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبین برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر تعداد کل داوطلبین در شهرستان به چهل نفر رسیده است که ۷ داوطلب خانم و ۳۳ داوطلب آقا هستند.

,

وی به پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۶۰ داوطلب در شهرستان اشاره کرد و گفت: روند ثبت‌نام هرروز صعودی است و تعداد ثبت نامی‌ها هرروز افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود در ۲ روز باقیمانده حداقل ۲۰ نفر دیگر برای حوزه انتخابی ملایر ثبت‌نام کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه