اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه:

فرهنگ سازی در زمینه صلح و سازش مهمترین وظیفه حقوقدانان است

فرهنگ سازی در زمینه صلح و سازش مهمترین وظیفه حقوقدانان است
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: فرهنگ سازی در زمینه صلح و سازش مهمترین وظیفه حقوقدانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، رسول بهرامی پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۱۴ کانون در شهرستانها با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از حقوقدانان در عرصه های مختلف تخصصی مورد نیاز مردم نقش آفرینی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با اشاره به فعالیت این کانون‌ها در زمینه جذب، آموزش و ساماندهی حقوقدانان، قضات، سردفتران و وکلا  گفت: امروز یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف حقوقدانان حمایت از مطالبات مردم در جهت کاهش ورودی پرونده‌های قضایی به دادگاه‌ها و نیز کاهش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی و همچنین فرهنگ سازی در جهت صلح و سازش در جامعه است. 

,

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه همچنین به گذشت چهار دهه پر افتخار از عمر انقلاب اشاره و تصریح کرد: در گام دوم انقلاب که تاکید مقام معظم رهبری نیز بر استفاده از جوانان و روحیه جهادی است، به کارگیری جوانان نویدبخش تمدن نوین اسلامی است.

, گام دوم انقلاب,

بهرامی‌پور نقش مردم و مسئولین در گام دوم انقلاب را حائز اهمیت برشمرد و افزود: امروز رسالت سنگینی در عرصه‌های مختلف در بدنه نظام وجود دارد همچون مبارزه با فساد و اشرافی گری که بادی در اولویت دستگاه قضا قرار گیرد، چنان که عزم جدی در قوه قضاییه با ریاست جدید برای این امر وجود دارد.

, گام دوم انقلاب,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه