اخبار داغ

اقامه اولین نمازجمعه توسط نماینده جدید ولی فقیه در لرستان

اقامه اولین نمازجمعه توسط نماینده جدید ولی فقیه در لرستان
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به ایجاد فضای سلامت معنوی و محبت اسلامی در جامعه گفت: بهره‌گیری از فرزانگان حوزه و دانشگاه توصیه موکد مقام معظم رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به این که ۱۶ آذر روز ضد استکبار و ضد سلطه است اظهار داشت: باید تمام اراده ها در این روز جمع و علیه شیطان بزرگ به کار گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: چهار ماه پس از کودتای ننگین۱۳۳۲ نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به جهت پشتیبانی از رژیم ستمگر به ایران می آید که در مخالفت با این حضور؛ دانشجویان اعتراض می کنند و سه دانشجو به شهادت می رسند لذا از آن تاریخ ۱۶ آذر به روز دانشجو نامگذاری شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه هجرت ها همیشه در تاریخ مفید بوده است عنوان کرد: به واسطه هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم، تشکیلاتی فرهنگی و دینی در مرکز حوزه علمیه قم بنا شده که همه در نشر و گسترش معارف اسلامی مفید و مؤثرند.

,

وی با اشاره به روز ملاقات با رهبرعظیم الشأن انقلاب خاطرنشان کرد: ایشان بعد ازاحوالپرسی سخنان خود را این چنین آغاز کردند که خرم آباد مرکز لرستان به نظر ما یک مرکز تدین و انقلابی گری است، از قدیم می دانستیم جز مردمان مؤمن و متدین هستند، خدا را شکر درجنگ همه از تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) و لشگر ۸۴ نقش ایفا کردند.

,

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: با این جمله رهبری من به یاد گردان های تیپ افتادم و یاد رزمندگانی که در کنار آن ها چه روزها و شب های خوشی را سپری کردم، اینچنین می گفتند که اگر لازم باشد روی مین برویم با پا رفتن ممکن است تاخیر بشود ما با سر می رویم.

,

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند با جوانان گرم بگیرید، آن ها که انقلابی، مومن و متدین هستند بسیار خوب اما آنها که چنین نیستند باید جذب کرد؛ این موارد مربوط به همه دستگاه های تربیتی آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات کل و خانواده هاست و در ادامه فرمودند انسان در منزل خودش همه را دوست دارد ولی اهل منزل هم متفاوت است.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه رهبری فرمودند هرچه می توانید با حزب الله گرم بگیرید و حزب الله را گرم نگه دارید گفت: در حکم هم همین مضامین آمده است که حضور این شاگرد به تربیت ایمان خالص، حمایت از جوانان، ایجاد فضای سلامت معنوی و محبت اسلامی بیانجامد و بهره گیری از فرزانگان حوزه و دانشگاه توصیه موکد معظم له بوده است.

,

وی اظهار داشت: رهبری رهنمودهایی داشتند که در استان و در خدمت استاندار، مدیران کل و همکاری همه فرهیختگان حوزه و دانشگاه پیگیری کنیم و با همت، وحدت و همکاری خواهیم توانست برای لرستان آینده بهتری را رقم بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه