اخبار داغ

امام جمعه سنندج مطرح کرد:

نمایندگان مجلس وظیفه‌ ملی و دینی برعهده دارند/ حادثه سقز بسیار ناگوار بود

نمایندگان مجلس وظیفه‌ ملی و دینی برعهده دارند/ حادثه سقز بسیار ناگوار بود
امام جمعه سنندج گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسالت خطیری برعهده دارند و باید وظیفه ملی و دینی خود را در این عرصه ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت حادثه ناگوار سقز و وفات 11 تن از هموطنان در این حادثه اظهار کرد: برای جان باختگان غفران الهی و بازماندگان صبر جمیل خواستاریم و امیدواریم اینچنین حوادثی تکرار نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, کُردتودی,
 
,
وی در ادامه سخنان خود از اعتماد نماینده مقام معظم رهبری و جامعه روحانیت استان برای تصدی امامت جمعه سنندج تشکر کرد و گفت: از خداوند متعال خواستارم که در این عرصه بنده را عاقبت بخیر نماید.
,
 
,
حادثه ناگوار سقز تکرار نشود
,
 
,
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته از تقوا و ایمان به عنوان ملاک بزرگی اشخاص در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: باید همه ما با تمسک به آیات قرآنی از انسجام و اتحاد جامعه اسلامی حفاظت نمائیم.
,
 
,
ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود به مبحث انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه‌ای ملی و دینی برعهده دارند و انتظار داریم افرادی که این توانایی را در خود می‌بینند کاندیدا شوند.
,
 
,
 وی افزود: نمایندگان مجلس وکیل همه ملت ایران بوده و برای عزت و تعالی کشور اسلامیمان وظیفه خطیری بر عهده دارند.
,
 
,
 امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته اظهار کرد: حراست و حفاظت از پایه‌های وحدت و انسجام امری است مهم که باید همه افراد جامعه نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه