اخبار داغ

در ششمین روز از ثبت نام داوطلبین مجلس یازدهم؛

شمار داوطلبان در حوزه قزوین، آبیک و البرز به ۷۱نفر رسید

شمار داوطلبان در حوزه قزوین، آبیک و البرز به ۷۱نفر رسید
در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبین مجلس یازدهم، ۵داوطلب در حوزه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کرده‌اند و شمار داوطلبان در این حوزه به ۷۱نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ ششمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 8صبح روز جمعه همزمان با سراسر کسور در فرمانداری شهرستان قزوین نیز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

تاکنون 5داوطلب شامل 4آقا و یک خانم با مراجعه به حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کرده و دو نفر نیز درحال طی مراحل هستند.

,

ابن داوطلبان در رده سنی 32تا 49سال قرار دارند، از نظر شغلی نیز یک مدیر واحد خصوصی، دو کارمند، یک دبیر دیده می‌شود و تمام آن‌ها دارای مدرک کلرشناسی ارشد هستند، کریم زاده، مصطفوی و رستمی از جمله مراجعه کنندگان امروز هستند.

,

سیده حمیده زرآبادی نماینده فعلی نیز یکی از ثبت‌نام کنندگان امروز بود، همچنین روح الله عباسپور نیز به عنوان کاندیدا به حوزه بوئین زهرا مراجعه کرده است.

,

گفتنی است؛ تا پایان روز پنجم 109داوطلب در استان با مراجعه به فرمانداری‌ها و یا از طریق وزارت کشور برای سه حوزه انتخابیه قزوین ثبت نام کرده‌اند که 66نفر از این ثبت نام کنندگان در حوزه قزوین، آبیک و البرز، 26نفر در حوزه بوئین زهرا و 17نفر نیز در حوزه تاکستان قرار دارند. 

,

در حال تکمیل...

,

انتهای پیام‌

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه