اخبار داغ

گزارشی از داوطلبین پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس در ملایر:

حضور افراد سرشناس و چهره های سیاسی/ روز شلوغ ستاد انتخابات ملایر

حضور افراد سرشناس و چهره های سیاسی/ روز شلوغ ستاد انتخابات ملایر
پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر با ثبت‌نام 14 نفر به پایان رسید تا جمع مجموع داوطلبین ثبت نامی از حوزه ملایر به 40 نفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ثبت نام داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تنها دو روز دیگر برای ثبت نام مهلت باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در پنجمین روز از مهلت ثبت نام دوطلبین 14 نفر برای جهت حضور در انتخابات ثبت نام کردند و ستاد انتخابات ملایر روز شلوغی را سپری کرد.

,

در این روز حضور افراد سرشناسی همچون حجت الاسلام احد آزادی خواه  و علی نعمت چهاردولی در ستاد انتخابات شهرستان ملایر و محمد کاظمی در وزارت کشور تنور انتخابات ملایر را داغتر از روزهای قبل کرد.

,

داود یعقوبی، حجت الاسلام احد آزادی خواه، علی نعمت چهاردولی، بابک ملامرادی، عصمت غفاریان، محمدرضا آئینه، ابوالقاسم مومنی، مهدی محمدرضائی، محمدرضا ترابی، محمد شهمراد، سیدرضا ذهبی حسینی و سعید سیاوشی  افرادی بودند که با حضور در ستاد انتخابات ملایر ثبت نام خود را تکمیل کردند و رضا طاهری و محمد کاظمی نیز با حضور در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه ملایر داوطلب شدند.

,

داوود یعقوبی 34 ساله نخستین فردی بود که ثبت نام خود را تکمیل و در بین خبرنگاران حاضر شد.

,

وی گفت: من در شهر تهران زندگی کرده  با قیاس شرایط این شهر و زادگاهم به فکر تغییرات و تحولاتی در شهر خود شدم که تصمیم کرفتم کاندیدای مجلس شوم و این مهمترین هدف من است.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر  مهمترین نیاز روز کشور را همپیمانی همه مسئولین دانست و بیان کرد: گسستگی هایی امروز در بین مسئولین و چند دسته گی هایی وجود دارد که باعث بروز مشکلات شده است.

,

, ,

وی که خود را مستقل و بدون وابستگی به حزب خاص دانست بیان کرد: اگر رد صلاحیت با تائید شوم واکنش خاصی نداشته و به رضای خدا راضی هستم.

,

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده فعلی ملایر در مجلس شورای اسلامی دومین فردی بود که پس از تکمیل ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد.

,

وی که به همراه مادر و همسرش ستاد انتخابات ملایر حاضر شده بود بیان کرد: صحبت های فراوانی شد که با چه کسی در ستاد انتخابات حاضر شوم و با خود گفتم مادر و همسرم کسانی بودند که در این چهار سال زحمات فراوانی برای من کشیدند که کارم را درست انجام دهم و برای قدردانی با این دو شخصحاضر شدم.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر  گفت: ادعای من این است که در دوران چهار ساله مجلس نمره خوبی به خودم با توجه به شرایط مجلس در بعد قانونگذاری می دهم و مادر و همسرم در این بخش نیز نقشی موثر داشته اند.

,

وی به شایعات متعدد درباره خود در برخی فضاها درباره خود  خانواده اش بیان کرد: نشر اکاذیب و افتراها و اتهام های متعددی در این بخش زده شد اما مردم ملایر بسیار معقول و با فهم بالا با این مسائل برخورد کردند.

,

حجت الاسلام آزادی خواه در پاسخ به خبرنگار ما درباره مهمترین هدف از حضور در انتخابات بیان کرد: مجلس یک جایگاه تخصصی است و تجربه بسیار اثربخش در پیشبرد اهداف و برنامه های مجلس است و در این چهار سال در حوزه های مختلف موفق عمل کرده ام.

,

وی افزود: علی رغم اینکه نگاه من با دولت و نماینده دیگر ملایر متفاوت بود اما حداکثر تلاشم را کردهم که  محیطی تعاملی ایجاد شود و مردم ضرر نکنند و اختلافات بین مدیران و نسئولین باعث ضربه به شهر نشود.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر  خود را از نمایندگان اثر گذار در مجلس دانست و بیان کرد: من جز 40 نفر نمایندگانی بودم که مشارکت بالایی در قانون گزاری ها و مسائل مختلف و نظارت ها در مجلس شورای اسلامی در دوره دهم داشتم.

,

وی ارتباط فراوان با مردم را یکی دیگر از موفقیت خود در دوره دهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: نزدیک 700 سفر روستاگردی با عنوان سفرخدمت  در آخر هفته در شهرستان داشته ام و به همراه مسئولین به روستاها سفر انجام شده تا  مطالبات مردم بررسی شود.

,

, ,

حجت الاسلام آزادی خواه  گفت: با توجه به عملکرد خود بر این تنیجه رسیدم که در دوره جدید نیز می توان بسیار اثرگذارتر عمل کرد هرچند بار مسئولیت سنگین است.

,

وی با تمام توان ادعا می کنم هیچ گونه سوء استفاده، رانت یا بهره گیری خانوادگی از موقعیتم نداشته ام و همه گونه می توانم این را به اثبات برسانم.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر   با اشاره به نتیجه عملکرد محلس دهم بیان کرد: به نظر من تقسیم بندی سیاسی این دوره مجلس یک ظرفیت خوب بود که بتوانیم با تنوع سیاسی کارها رو به جلو حرکت کرد اما متاسفانه فراکسیون های اصلی مجلس نتوانستند از این ظرفیت استفاده کنند.

,

وی افزد: به موافقین دولت و مخالفین دولت هر دو انتقادهای جدی وارد بود که مانع شد برنامه های مهم پیش روند.

,

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به مسئله گرانب بنزین بیان کرد: برابر ماده 39 برنامه ششم توسعه مجلس این اختیار را به دولت داده بود که سالانه به صورت تدریجی قیمت بنزین را افزایش دهد اما همین مجلس مانع شد و دولت هم خیلی عجولانه بنزین را سه برابر گران کرد و  این مسئله باعث اعتراض مجلس شد.

,

وی تضارب آرا در مجلس را یک ظرفیت دانست و بیان کرد: در این دوره نشد از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر  گفت: مجلس در برخی از سرفصل ها همچون برنامه ششم توسعه و تهیه لوایح بودجه سالانه، تدوین لوایح اصلی همچون تجارت و مالیات بر ارزش افزوده مجلس عملکرد خوبی داشت اما در برخی قله ها همچون مسئله بنزین عملکرد مجلس اصلا رضایت بخش نبود و از راس امور بودن سقوط کرد.

,

وی گفت: ایرادات گرفته شده به بنزین فقط ب دولت نبوده و سران قوا را نیز شامل می شود و رهبری از این تصمیم حمایت کردند و  حمایت با تایید متفاوت است.

,

حجت الاسلام آزادی خواه افزود: اگر سران قوا بسته پیشنهادی را به مجلس آورده بودند و در با رای نمایندگان بنزین گران می شد هم حتما رهبری حمایت می کرد و بی اطلاعاتی وکلای ملت از مسئله بنزین سزاوار مجلس نبود.

,

وی افزود:  آقای لاریجانی موضوع بنزین را در مجلس طرح موضوع کردند اما نگفتند چه برنامه ای برای بنزین دارند و رای از نماینده ها گرفته نشد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر   گفت: اکثریت وکلا در این دور بیشتر سنگ دولت را به سینه می زدند تا سنگ ملت را و در موضوعاتی همچون استیضاح وزرا همه مجلس یک دست شدند اما برخی پس زدند و استیضاح انجام نشد.

,

وی تاکید کرد: شاه بیت موفقیت مجلس این است که وکالت ملت را فراموش نکند و ترجیح به وکالت دولت ندهد.

,

عصمت غفاریان آموزگار آموزش و پرورش تنها بانویی بود که در پنجمین روز به ستاد اتخابات شهرستان مراجعه کرد تا در مجموع تعداد بانوان تا پایان این روز به 7 نفر برسد.

,

وی هدف خود را تغییر وضعیت آموزش و پروش عنوان کرد و گفت: آموزش و پروش نقشی موثر در جامعه داشته  و تحول در این بخش در جامعه نیز تحولی بزرگ ایجاد می کند.

,

, ,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر  توجه به جوانان را مهمترین نیاز کشور دانست و بیان کرد: اگر جوانی پویا و سالم داته باشیم جامعه نیز سالم و پویا اسات و باید به امرو جوانا بیشتر رسیدگی شود.

,

محمدرضا آیینه کارمند سازمان حفاظت محیط زیست کشور از دیگر افرادیبود که امروز ثبت نام خود را در ستاد انتخابات شهرستان ملایر تکمیل کرد.

,

وی که دارای سابقه 22 کار اجرایی است ملاک کار خود را برای نمایندگی صداقت و  درستکار عنوان کرد و گفت: من این رویکرد را در نظر گرته تا در در محدوده وظایف خود موفق باشد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر بهترین ملاک عملکرد مجلس را در حال حاضر عکس العمل مردم نسبتبه این قوه دانست و بیان کرد: اکثر مردم رضایت آنچنانی از مجلس نداشته و در ده دوره گذشته این مجلس از همه ناکارآمدتر بودهاست.

,

وی دیدگاه سیاسی خود را مستقل عنوان کرد و گفت: جناح های سیاسی در این سال ها امتحان خود را پس داده و نتوانسته اند موفق عمل کنند و مهمترین دغدغه نماینده مجلس باید معیشت مردم باشد نه اینکه منفعت جناح سیاسی دغدغه وی باشد.

,

آئینه گفت: من قصدم خدمت است اگر تایید شومتلاشم رابرا ورود به مجلس انجام داده و اگر تایید نشوم در جایی دیگر به مردم خدمت می کنم.

,

بابک ملامرادی دارای فوق لیسانس دریانوردی گرایش مهندسی حمل و نقل دریایی از دیگر افرادی است که به ستاد انتخابات ملایر برای کاندیداتوری مراجعه کرد.

,

, ,

وی خدمت به مردم را مهمترین هدف خود برای حضور در انتخابات عنوان کرد و گفت: این مهمترین هدفی است که هر فردی که کاندیدا می شود باید داشته باشد و یک نماینده باید 24 ساعته در اختیار مردم باشد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر  خود را بدون وابستگی به گرایش سیاسی عنوان کرد  گفت: من معتقد به ولایت فقیه بوده و یک انقلابی هستم در این راه هر چه رضای خدا باشد می پذیرم.

,

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در دوره نهم و کاندیدای دوره گذشته نیز از دیگر افرادی بود در روز پنجم به فرمانداری و ستاد انتخابات ملایر مراجعه کرد.

,

وی که با هدف تکمیل اقدامات نیمه تمام مجلس نهم وارد صحنه شده بیان کرد:  با شعار " بازگشت اعتماد دوباره مردم به مرد همیشه حاضر " اعلام حضور کرده و ثبت نام خود را انجام دادم

,

وی با هدف ارتقا جایگاه شهرستان، تقویت سرمایه های انسانی ملایر ، مدیر پروری و آشکارسازی پتانسیل های نهفته ملایر پا به عرصه انتخابات گذاشته و ثبات مدیریتی را یکی از ضروریات ملایر برشمرد و گفت : ملایر از نبود ثبات مدیریتی لطمه خورده است چرا که مدیر باید زمان داشته باشد تا برنامه های مدیریتی خود را به سرانجام برساند و به اهداف خود دست یابد.

,

, ,

چهاردولی نمره قابل قبولی به عملکرد خود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داد و گفت : به جرات می گویم فردی تاثیرگذار، مردمی ، عملگرا و بدون حاشیه بودم.

,

محمدرضا ترابی کارمند سازمان صدا وسیما نیز در روز پنجم به ستاد انتخابات ملایر مراجعه و ثبت نام  خود را برای حضور در انتخابات تکمیل کرد.

,

وی مهمترین هدف خود را سواد رسانه عنوان کرد و گفت: از زمانی که بحث فضای مجازی در کشور باز شده بیشترین مسائل مطرح شده در این زمینه بوده است.

,

, ,

ترابی مهمترین نیاز روز جامعه را اشتغال دانست و گفت: ملایر پتانسیل بالایی در زمینه اشتغال دارد و می توان اقدامات موثری در این راستا انجام داد.

,

وی هماهنگی مسئولین را یکی دیگر از نیازهای کشور دانست و گفت:وظیفه نماینده مجلس به عنوان یک  ناظر این بود که افراد را در جایگاه های مختلف با هم هماهنگ کند.

,

سید رضا ذهبی حسینی مدرس دانشگاه در روز پنجم از دیگر کسانی بود که به انتخابات ملایر مراجعه کرد.

,

وی شعار انتخاباتی خود را یکسان سازی و عدالت عنوان کرد و گفت: همواره دوست داشتم در زندگی در مقابل زورگویان بایستم و دست ضعیفان را ببوسم و این را هدف خود برای شرکت در انتخابات در نظر گرفته ام.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر افزود: امروز متاسفانه در کشور ما این مسئله برعکس شده است به افراد ضعیف توسط برخی افراد زورگویی می شود.

,

وی با انتقاد از انتخاب برخی مسئولین با کمترین سواد در جایگاههای مهم تاکید کرد: نماینده مجلس قانون گذار و وکیل مردم است و می‌تواند در برخی جابجایی های مسئولین همفکری داشته باشد هرچند مسئولیت وی اجرایی نیست و به نظرم نقش نماینده مجلس در انتخاب افراد شایسته بسیار مهم است.

,

, ,

ذهبی حسینی گفت: بایداز افراد شایسته در جایگاه خودشان استفاده شد اما متاسفانه امروز جایگاه علم در کشور ما خراب شده است و دانشگاه های متعددی صرفاً برای اعطای مدارک تشکیل شده است.

,

وی رویه و گرایش خود را اصلاح طلب عنوان کرد و گفت: در صورتی که رد صلاحیت شوم اگر بر اساس ادله و مستندات باشد آن را پذیرفته و اگر نباشد همچون دوره گذشته که در ابتدا رد صلاحیت شدم اعتراض کرده و دلیلش را جویا می شوم.

,

در این روز محمد کاظمی دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ثبت نام خود را تکمیل کرد تا پایان پنجمین روز تعداد داوطلبین حوزه انتخابیه ملایر به 40 نفر برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه