اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

ضرورت شکل گیری مجلسی جهادی و ولایی/ کاندیدا اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

ضرورت شکل گیری مجلسی جهادی و ولایی/ کاندیدا اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
ائمه جمعه استان لرستان تاکید کردند: شکل گیری مجلس جهادی، ولایی و مقاومتی ضروری است چرا که دارای ملتی مقاوم وانقلابی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت اظهارداشت: از نفس خود دوری گزیدن و از محیطی که برای دین مناسب نیست دوری کردن، دو معنای هجرت به حساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی بااشاره به اینکه فتنه، بزرگتر از قتل است، افزود: باتوجه به اینکه انتخابات مجلس یازدهم نزدیک بوده، باید توجه کرد که تقوای سیاسی و اجتماعی در تمام زمینه ها رعایت شود.

,

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ شناختی و ادراکی بر روی اذهان، باورها وبینش افراد تمرکز کرده تا بر روی نقطه اصلی مردم که اعتقاد آنان به اسلام ناب محمدی است تاثیر بگذارد.

,

وی تصریح کرد: بهترین قانون اگر خوب اجرا نشود، مشکلات برطرف رفع نمی گردد، قوانین خوب باید به مرحله اجرا برسد، رهبر معظم انقلاب بارها براین مورد تاکید دارد که واردات بیرویه برای کشور ضرر دارد.

,

طهماسبی گفت: دشمنان در صدد القای تفکر «ما نمی توانیم» در جامعه هستند و برخی مطبوعات وعناصر ضدانقلاب و تشیع انگلیسی کاملا ارکان نظام و خدمات آن را مورد هجمه قرارداده اند، ولی مردم با آگاهی و بصیرت خود دشمنان را زمین گیر کرده اند.

,

امامجمعه کوهدشت با اشاره به اینکه اگر جامعه رو به پیری برود بسیار خطرناک است، اظهارداشت: انتخابات امر مبارکی بوده و امروز کلید خورده است، باید زمینه مناسب برای انتخاب سالم، فراهم و مجریان و ناظران از رای مردم را که ناموس آنان به شمار میآید، محافظت کنند.

,

وی گفت: نباید فضا را ملتهب کرده و آبروی اشخاص را ریخت، مردم به شایعات و حرف های بی اساس دامن نزنند، منافذ تخلفات باید بسته شود،کوهدشت مردمی آگاه دارد، در انتخابات کاملا بی طرف هستیم ولی به عنوان امام جمعه مطالبات به حق مردم را ارائه می کنیم.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گفت: شکل گیری مجلس جهادی، ولایی و مقاومتی ضروری است، زیرا ما دارای ملتی مقاوم وانقلابی هستیم.

,

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انتخابات شاخص مردم سالاری دینی و بالاترین نوع مشارکت مردمی است و انتخابات مجلس یازدهم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است

,

وی افزود: داوطلبان باید با قانون گرایی و عمل به قانون از هرگونه تبلیغات زود هنگام بپرهیزند و مردم نیز باید بدانند کسانیکه با قانون پایبند نیستند قطعا نمی توانند نماینده لایق و قانونمند برای مردم باشند.

,

امام جمعه الیگودرز به ثبت نام بیش از ۲۵ نفر کاندیدا برای انتخابات در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و عنوان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به حضور تعداد بیشماری جهت ثبت نام برای انتخابات مجلس تذکراتی دادند در شهرستان الیگودرز ثبت نام بیش از ۲۵ ثبت نام کردهاند.

,

وی بیان کرد: مسئولیت کار آسانی نیست و نماینده مردمی الیگودرز، شهرستانی که قبل از انقلا ب به آن دارالمومنین می گفتند و حتی در قبل از انقلاب اثری از فروش مشروبات الکلی دراین شهر نبود.

,

سر لک گفت: متاسفانه عده ای به دلیل سیاست زدگی و با اهداف سیاسی وارد انتخابات شده تا مردم را بازیچه و دستاویز اهداف شوم خود کنند. ثبت نام باید برای رضای خدا ودر جهت حضوراکثریت مردم در انتخابات باید باشد.

,

وی تصریح کرد: فرماندار الیگودرز به مسئولان ادارات شهرستان دستور دادند که هیچکدام ازمسئولان حق تبلیغ برای کاندیدا در ادارات و یا حضور در ستاد انتخاباتی رفت وآمد درخارج از ساعات اداری با کاندیدای خاص را ندارند و نباید همه امور مردم تحت الشعاع انتخابات قرار گیرد.

,

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: کاندیدا باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به دنبال تخریب یکدیگر وبی اخلاقی در انتخابات نباشند.

,

دانشجو باید مجهز به سلاح ایمان و علم باشد

, دانشجو باید مجهز به سلاح ایمان و علم باشد, دانشجو باید مجهز به سلاح ایمان و علم باشد,

حجت السلام سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تاکیدات مکرری که مقام معظم رهبری از دشمن شناسی داشتند اظهارداشت: معظم له به من وشما همیشه آموخته اند امروز آخرین ورژن حضور دشمنان  اسلام را درفضاهای مجازی مشاهده می کنید و می‌توان گفت پیشرفته ترین شعبه جنگ روانی یعنی جنگ شناخت را شما در فضاهای مختلف مجازی مشاهده می کنید.

,

وی بامطرح کردن این سوال که جنگ شناخت چیست افزود: جنگ شناخت آن است که از طریق رسانههای مختلف چه مکتوب و چه غیر مکتوب ، چه فضاهای مجازی ورود پیدا می کنند.

,

سپهوند بابیان اینکه دشمنان اصل اسلام ناب را زیر سوال می برند عنوان کرد: دشمن قداست،امامت، ولایت مداری را زیر سوال می برند و دستاورد های نظام را طوری عنوان می کند که به ما تلقین شود که کاری انجام نشده است که باید گفت این دست شیطنت ها باور واعتقادات درونی من وشما را سست کند.

,

وی بیان کرد: باید نگاه کنیم ببینیم این خوراکی که تحت عنوان دفاع از بیکاری، بیکارها،دفاع از معیشت مردم، دفاع از بحث آزادی، بحث استقلال و دموکراسی به میان می آید عقبه آن را بدانیم.

,

امام‌جمعه ازنا تصریح کرد:این انقلاب اسلامی بر روی خون پاک شهدا بنا نهاده شده است و هیچ چیز نمی تواند جوابگوی آن باشد مگر رضایت خداوند متعال که تا این لحظه مشهود است.

,

وی بااشاره به پیش رو بودن روز دانشجو خاطرنشان کرد: دانشجویان عزیز ما باید محور تصمیم سازی در شهرستان باشند؛دانشجویان کسانی هستند که علم محور و آگاهی محورند و جامعه ما باید از انها خط بگیرند و باید به سلاح ایمان و علم مجهز باشند. 

,

سپهوند اظهارداشت:مناسبت روز دانشجو با استکبار ستیزی عجین شده است و ما درروز دانشجوباید اسلام محوری و ارزش محوری، ولایت مداری از دستاوردهای نظام را از سوی دانشجویانمان مشاهده کنیم و دانشجویان عزیزمان نیز باید از خوبی ها دفاع کنند واین روز را خدایی ناکرده به انحراف نکشانند.

,

دانشجو وعلم باید در خدمت امت و ملت اسلامی باشد

, دانشجو وعلم باید در خدمت امت و ملت اسلامی باشد, دانشجو وعلم باید در خدمت امت و ملت اسلامی باشد,

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه چگنی نیز در خطبه نماز جمعه این هفته اظهارداشت: مسلمان زیستن یعنی یک انسان باید تمام امکانات انرژی، استعداد و.. خود دراختیار خداوند باشد.

,

وی بابیان اینکه ۱۶آذرماه روز دانشجو و ماهیت ضد استکباری و آمریکاست افزود: چهار ماه پساز کودتای ننگین ۲۸مرداد ماه، ریچار نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا برای تقویت حکومت سرکوبگر پهلوی آمده بودند ،دانشجویان معترض تجمع کردند و ۳نفر از آنها را به شهادت رساندند.

,

وی روز دانشجو را روز بصیرت خواند و عنوان کرد: دانشجویان پیرو خط امام(ره) حاضر نبودند بیگانگان بیایند و مردم را سرکوب کنند.

,

امام جمعه دوره چگنی با بیان اینکه  دانشجو وعلم در واقع باید در خدمت امت و ملت اسلامی باشد عنوان کرد: در بحث اغتشاشات اخیر نیزباید گفت این آشوبگران به عنوان پادوی دشمنان در داخل می خواستند مطالبات مردم را بر اساس اهداف شوم خودشان جهت دهند اما سخنان حکیمان رهبر معظم انقلاب، حضور به موقع مردم و اقدام به جای حاکمیت در محدود سازی اینترنت، فضای مجازی و همچنین واکنش سریع نیروهای عملیاتی و انتظامی موجب شد دو اتفاق بسیار مهم بیفتد یعنی اینکه نظام، مردم و مسئولان ما در حفظ آرمان های اسلامی بایکدیگر هماهنگ هستند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه