اخبار داغ

سردار ریحانی مطرح کرد:

اجرای 19 هزار پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج/ ایجاد اشتغال برای 15 هزار نفر

اجرای 19 هزار پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج/ ایجاد اشتغال برای 15 هزار نفر
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اجرای 19 هزار پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این شجره طیبه را ارزشندترین و مهمترین یادگار معمار کبیر انقلاب دانست و اظهار داشت: هیچ کدام از حرکت های اجتماعی در سطح انقلاب های جهانی به لحاظ شکل و شاکله قابل مقایسه با بسیج نیست و بدون تعارف بسیج یکی از الطاف و معجرات الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی به اقدامات بسیج در حوزه اجتماعی طی سالهای 90 تا 98 در استان اشاره کرد و افزود: در این مدت 19 هزار و 266 پروژه عمرانی با اعتبار 158 میلیارد و 920 میلیون تومان در زمینه احداث، مرمت و تعمیر اجرا شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: 10 هزار و 64 پروژه غیرعمرانی(توزیع پوشاک، جهیزیه و سبد معیشتی) با اعتبار 101 میلیارد و 607 میلیون تومان توسط بسیج انجام شده است.

,

سردار ریحانی ادامه داد: در حوزه اشتغال و توانمندسازی به 15 هزار و 341 نفر آموزش ارائه شده و به 5 هزار و 306 به مبلغ 60 میلیارد و 694 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

,

وی در خصوص اردوهای جهادی نیز گفت: 330 گروه جهادی ساماندهی و شناسنامه دار شدند و در شرایط خاص به مناطق مختلف اعزام می شوند و تا کنون 4 هزار و 403 اردو با 103 هزار و 188 نفر روز اردوی جهادی برگزار شده است.

,

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در طرح هجرت 3، 51 هزار دانش آموز به کارگیری شده اند و بالغ بر 7 هزار و 37 مدرسه در این مدت مرمت شده است.

,

سردار ریحانی گفت: 2هزار و 90 اردوی جهادی سلامت با ویزیت رایگان 192 هزار و 569 نفر و برپایی 29 بیمارستان صحرایی در این مدت برپا شده است.

,

وی ادامه داد: در اربعین امسال هم با توجه به بازگشایی مرز خسروی حداقل 10 هزار نفر در سطح منطقه توسط سپاه و بسیج اسکان و تغذیه شدند و در زمینه فرهنگی هم در مسیر کرمانشاه تا خسروی اقدامات فرهنگی و نصب تابلو ها انجام شد.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: 40 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار در مرز مستقر بود و زوار را تا همدان به صورت صواتی منتقل شدند.

,

سردار ریحانی با اشاره به حوادث چند روز پیش در کرمانشاه اظهار داشت: بعد از اغتشاشات چند روز پیش حضور پر صلابت مردم در تشییع شهید جواهری نوعی پشت پا زدن به خواسته های دشمن بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه