اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

هویت دانشجو استکبار ستیزی است/ جوانان ایران اسلامی، جنگ دشمن در فضای مجازی را خنثی کنند

هویت دانشجو استکبار ستیزی است/ جوانان ایران اسلامی، جنگ دشمن در فضای مجازی را خنثی کنند
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه هویت دانشجو استکبار ستیزی است، گفتند: جنبش دانشجویی در کشور ما همیشه ضد استکبار، سلطه، استبداد و اختناق و به شدت عدالت خواه بوده است لذا مسئولین دانشگاهها نیز موظفند این جریان اصیل دانشجویی را تقویت و حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته هرمزگان به مهمترین مسائل روز کشور اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

هویت دانشجو استکبار ستیزی است

, هویت دانشجو استکبار ستیزی است,

حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(ص) اظهار کرد: خداوند بر ما ایرانیان منت نهاده که امام رضا(ع) و خواهر با کرامتشان در کشور ما مدفون شدند تا ما بتوانیم همیشه از چراغ فروزان و مطهر آن دو بزرگوار بهره مند شویم.

,

خطیب جمعه بندرعباس افزود: زیارت این دو بزرگوار در روایات استثنا بیان و تاکید شده ثواب زیارت امام رضا(ع) از همه معصومین بالاتر است.

,

عبادی زاده با تاکید بر اینکه هویت دانشجو استکبار ستیزی است، گفت: پایه روز دانشجو با استکبار ستیزی بسته شده و دانشجویان در آن روز به نظام سلطه و آمریکا نه گفتند.

,

وی با اشاره به اینکه دانشجویان سرمایه و مدیران آینده کشور هستند، گفت: دانشجویان با بصیرت و آگاهی خود جلودار و پرچمدار اهل علم و دانش برای آینده سازی کشور هستند.

,

امام جمعه بندرعباس افزود: توصیه می کنم دانشجویان هویت واقعی و پرچمداری در تعالی و ترقی را از دست ندهند و با بصیرت و روحیه انقلابی آینده را بسازند.

,

پیام رسان های داخلی با بی مهری مواجه هستند

, پیام رسان های داخلی با بی مهری مواجه هستند,

عبادی زاده با تاکید بر اینکه پیام رسان های داخلی با بی مهری مواجه هستند، گفت: 26 میلیون کاربر از وات ساپ و سایر پیام رسان های خارجی استفاده می کنند.

,

وی عنوان کرد: امروزه گرفتار کاپیتولاسیون فضای مجازی هستیم که استعماری نوین است و 90 درصد پهنای باند کشور در اختیار پیام رسان های خارجی است.

,

خطیب جمعه بندرعباس افزود: دشمنان با استفاده از فضای مجازی افکار جوانان را به سمت و سویی که خودشان می خواهند حرکت می دهند.

,

عبادی زاده با بیان اینکه یکی از راه های نبرد با دشمنان نبرد در فضای مجازی است، بیان کرد: جوانان انقلابی با ابتکار عمل در فضای مجازی عرصه را نیز در دست بگیرند تا بتوانند هویت ملی و اسلامی را به کشور باز گردانند.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان مصوبات گذشته در مورد شبکه های داخلی را مرور و به آنها عمل کنند، عنوان کرد: کسانی که شبکه های داخلی را ایجاد کرده اند از بی مهری مسئولان نسبت به آن هانگران هستند.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: خیلی از کشور ها در دنیا در فضای مجازی مستقل هستند امیدوارم با دوراندیشی و نگاه به آینده و راه اندازی شبکه های ملی ماهم در فضای مجازی مستقل شویم .

,

دانشجویان ذخایر این ملت هستند

, دانشجویان ذخایر این ملت هستند,

حجت الاسلام رضا مهدوی, امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: تسلیت در رحلت بانویی که در زمان جوانی به لقاء الله پیوست و در عین حال که جوان بود اما مجتهدین زمان در برابر عظمت علمی او زانوی ادب می زدند بانویی که دو امام معصوم او را ملقب به عصمت نمودند و زیارت او به مثابه زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) است و زیارت با عرفان او نتیجه و ثمره اش بهشت است.

,

امام جمعه موقت رودان با اشاره به ۱۶آذر روز دانشجو افزود: دانشجویان ذخایر این ملت هستند و این روز در ایران اسلامی ماهیتی ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد و معرف دانشجوی ضد سلطه آمریکایی، دانشگاه ضد سلطه محصول یک دانشگاه اسلامی است.

,

مهدوی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: یک حرکت زشت و سخیفی از ناحیه ضدانقلاب ها به بهانه مطالبات بحق مردم انجام شد و اموال عمومی را ویران کردند و ملت فهیم ایران اسلامی به میدان آمدند و در کمتر از ۷۲ساعت این غائله را خواباندند و دشمن را خوار و مفتضح کردند.

,

جوانان ایران اسلامی، جنگ دشمن در فضای مجازی را خنثی کنند

, جوانان ایران اسلامی، جنگ دشمن در فضای مجازی را خنثی کنند,

وی با درخواست از جوانان جامعه اسلامی برای خنثی کردن حرکات دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: ما الآن با یک جنگ شناختی مواجه هستیم که پایگاه آن فضای مجازی است جنگی که ادراکات همه را اعم از مسئولان، نخبگان و مردم را از راه ایجاد تردید در هنجارها و ارزش ها و باورها هدف قرار داده است.

,

امام جمعه موقت رودان با بیان اینکه آماج حمله ادراکی و شناختی دشمن در سه نقطه متمرکز شده است اضافه کرد: نقطه اصلی و مرکزی آماج، اسلام ناب محمدی یعنی اسلام امامت و ولایت است و دوم ساختار نظام از راه هجمه به نهادها دستگاه های برآمده از نظام مانند بسیج، سپاه پاسداران، شورای نگهبان، امامت جمعه است.

,

مهدوی نقطه سوم حمله ادراکی دشمن را کارکرد نظام اسلامی دانست و یادآور شد: از راه بزرگ نمایی اشتباهات و کوچک نمایی و بایکوت خبری و رسانه ای خدمات نظام، به دنبال اعتمادزدایی بین مردم و حاکمیت هستند تا منتج به اعتراض مردم از سرمایه های اجتماعی نظام شود.

,

خطیب جمعه رودان با اشاره به مکانیسم ماشه و بازی جدید غرب خاطرنشان کرد: یک مساله دیگری که این روزها رقم خورده مکانیسم ماشه است ما به دولتمردان تذکر می دهیم که مراقب خط قرمزهای این ملت باشند ومواظب فریب کاری و بازی جدید غرب باشند.

,

مسئولان جریان اصیل دانشگاهی را تقویت کنند

, مسئولان جریان اصیل دانشگاهی را تقویت کنند,

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، ایشان را دارای شخصیتی معنوی و ارزنده و مورد احترام و تکریم اهل بیت علیهم السلام معرفی کرد و گفت: امام صادق(ع) علاوه بر مژده ولادت این بانو از وفات و محل دفن ایشان نیز اطلاع می دهند و برای زیارت با معرفت ایشان وعده بهشت می دهند که همگی نشان دهنده عظمت این بانوی بزرگ جهان اسلام است.

,

حجت الاسلام بارانی، ضمن گرامیداشت روز دانشجو به سابقه درخشان جنبش دانشجویی در مبارزه با طاغوت و دخالت های مستکبرین در کشور اشاره کرد و افزود: جنبش دانشجویی در کشور ما همیشه ضد استکبار، سلطه، استبداد و اختناق و به شدت عدالت خواه بوده است لذا مسئولین دانشگاهها نیز موظفند این جریان اصیل دانشجویی را تقویت و حمایت کنند.

,

امام جمعه شهرستان پارسیان با تاکید به اینکه برنامه های دانشگاه باید در جهت رسالت بزرگ این نهاد علمی باشد، تاکید کرد: به کارگیری همه ظرفیت های مادی و معنوی در راستای پیشرفت و توسعه علمی و صنعتی و مادی کشور همراه با رشد معنوی و اخلاقی و سیاسی رسالت بزرگ دانشگاههاست و همه برنامه ها باید در جهت این رسالت مهم باشد.

,

نباید مطالبات مردم در هیاهوی جنایات اشرار نادیده گرفته شود

, نباید مطالبات مردم در هیاهوی جنایات اشرار نادیده گرفته شود,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، قوای سه گانه را به قدرشناسی از حرکت هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران فراخواند و اظهار‌کرد: مردم سوالات و شبهات و نگرانی هایی دارند که باید مسئولان به آنها پاسخ دهند.

,

وی، بی تدبیری در اجرای کار، عدم واریز یارانه به حساب برخی از خانوارها، عدم تخصیص سهمیه بنزین به برخی از مشاغل همچون صیادی و ...را از جمله نگرانی مردم دانست و تصریح کرد: نباید مطالبات مردم در هیاهوی این چند روزه و جنایات اشرار نادیده گرفته شود و همه قوای کشور موظفند در این زمینه به کمک مردم بشتابند.

,

بارانی، اولویت و ضرورت امروز کشور را اتحاد و انسجام و همدلی مردم و مسئولان ارزیابی و خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه ها و خباثت دشمنان قسم خورده ملت ایران، امروز کشور بیش از پیش نیازمند اتحاد و همدلی است و به لطف الهی این امر مهم، با بصیرت مردم و تلاش جهادی مسئولان مثل چهل سال گذشته محقق خواهد شد و دشمن خبیث آرزوی تفرقه بین ملت و جدایی آنها از نظام اسلامی رابه گور خواهد برد.

,

در گام دوم انقلاب، نیاز به مجلس جوان، مؤمن و انقلابی است

, در گام دوم انقلاب، نیاز به مجلس جوان، مؤمن و انقلابی است,

امام جمعه شهرستان سیریک گفت:آیت الله شهید مدرس،الگوی مناسبی برای نماینده انقلابی است. و مشکلات اخیر و عدم موضعگیری مناسب نمایندگان نشان داد که مجلس ما از مجلس تراز انقلاب فاصله زیاد دارد و در گام دوم انقلاب، نیاز به یک مجلس جوان، مؤمن و انقلابی است.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن حیدری امام جمعه شهرستان افزود:دولت باید با فرار مالیاتی مقابله بکند امروز حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که میتواند بخشی از کسری بودجه دولت را تأمین کند.

,

وی اظهار کرد:سؤال این است که چرا کارمند ساده باید مالیات بدهد ولی آن ثروتمندی که به جای سرمایه گزاری در تولید، سپرده هنگفت در بانک گذاشته و یا خانه خالی دارد، مالیات پرداخت نکند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه