اخبار داغ

پشت‌پرده شبیخون دولت لو رفت؛

«شوک بنزینی»؛ بازی کثیف انتخاباتی اصلاح‌طلبان

«شوک بنزینی»؛ بازی کثیف انتخاباتی اصلاح‌طلبان
اظهارات دبیرکل حزب اتحاد ملت نشان داد که دولت بی‌تدبیر چگونه در شوک بنزینی امنیت ملی و جان و مال مردم را قربانی مطامع حزبی‌ برای پیروزی در انتخابات پیش رو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز کارنامه افتضاح اصلاح‌طلبان در دولت و مجلس در کنار از دست رفتن پایگاه‌های اجتماعی‌شان موجب شد تا آنها برای نجات خود به فکر راه چاره باشند؛ راه چاره ای که به قیمت له شدن اقشار کم‌درآمد مردم تمام شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

این موضوعی است که در افاضات شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت با صراحت بیان شده است؛ او در پاسخ به سوالی در مورد ریزش آرای اصلاح‌طلبان بر اثر اتفاقات اخیر کشور گفته است که چون اعتراضات در مناطق حاشیه‌ای شهرها – پایگاه‌های اصولگرایان - رخ داده پس آنها دچار ریزش رای شده‌اند!

,

این اظهارات از چند جنبه قابل تامل است؛ اول اینکه «شوک بنزینی» یک بازی سیاسی کثیف در آستانه انتخابات است که هدف آن نیز همین ریزش آرای اصولگرایان است.

,

البته بازیگر اصلی این بازی دولت بود؛ دولتی که حاضر شد ریخته شدن خون ده‌ها نفر و به آشوب‌ کشیدن کشور را برای بهای این بازی سیاسی بپردازد و امنیت ملی را برای تامین منافع حزبی به بازی بگیرد.

,

از منطق بی‌منطقی این طرز تفکر - که نمی‌توانند خوشحالی خود را از له شدن قشر مستضعف جامعه پنهان کنند - است که وضعیت کشور به این حال و روز افتاده و حالا کارشان به جایی رسیده که توده مردم و زندگی آنها را قربانی خواسته‌ها و مطامع حزبی می‌کنند.

,

اظهارات دبیرکل حزب اتحاد ملت به صراحت نشان داد که اصلاح‌طلبان چقدر از بدنه مردم دور هستند و چه پایگاه‌های اجتماعی متزلزلی دارند که برای کسب رأی دست به هرکاری می‌زنند تا در انتخابات پیش رو پیروز باشند.

غافل از اینکه تفکری که تفاخر به اشرافی‌گری‌ دارد و جماعتی که خود را نماینده مرفهان جامعه می‌دانند، از نظر عامه مردم مطرود است و با رو شدن ماهیت آنها طبیعتا مردم به این طرز تفکر رای نخواهند داد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه