اخبار داغ

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد؛

فروش 3 میلیاردی بن در نمایشگاه کتاب زنجان

فروش 3 میلیاردی بن در نمایشگاه کتاب زنجان
معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در پنج روز برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان مبلغ 3 میلیارد و 220 میلیون ریال بن کتاب در زنجان فروخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برخی مسئولان از نمایشگاه کتاب بازدید کردند اما برخی ها نیز بازدیدی نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه روزهای اول استقبال از نمایشگاه ضعیف بود، افزود: اما در روزهای آخر این نمایشگاه پربارتر شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: دیشب نیز به دلیل استقبال مردم دو ساعت وقت نمایشگاه تمدید شد اما تصمیمی برای تمدید مدت زمان نمایشگاه اخذ نشده است.

,

معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز 400 میلیون تومان بن برای نمایشگاه کتاب استان در نظر گرفته شده است، افزود: 3 میلیارد و 22 میلیون ریال تاکنون بن کتاب در نمایشگاه فروخته شده است.

,

قاسمی از کاهش 40 درصدی هزینه های برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته تلاش شد تا هزینه های اضافی کاهش یابد.

,

وی با بیان اینکه برنامه اختتامیه برگزار نمی شود، افزود: نمایشگاه کتاب فرصتی برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای تهیه کتاب محسوب می شود.

,

به گزارش موج رسا،چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین‌ المللی زنجان برگزار شد.

,

 برای این نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته ‌شده است که با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر در نمایشگاه توزیع می‌ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه