اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

طرح ساماندهی دست‌فروشان توسط شهرداری اجرا نشده است

طرح ساماندهی دست‌فروشان توسط شهرداری اجرا نشده است
عضو شورای شهر بروجرد گفت: دست‌فروشی یک معضل مهم در بروجرد است که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف چگنی عضو شورای شهر بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: وجود تعداد زیادی از دست‌فروشان در پیاده‌روها، تردد را برای عبور عابران بسیار سخت کرده و بسیاری از مردم به این معضل اعتراض دارند که این‌یک معضل مهم در بروجرد است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بارها این معضل را در شورا مطرح کردیم تا برای رفع آن اقداماتی صورت گیرد که ضروری است شهرداری هر چه سریع‌تر وضعیت ساماندهی دست‌فروشان را انجام دهد.

,

عضو شورای شهر بروجرد عنوان کرد: در سه‌راه جعفری و بازارچه چمران ظرفیت خوبی برای مستقر شدن دست‌فروشان وجود دارد که فقط باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و همه دست‌فروشان در این مکان‌ها تجمیع شوند.

,

وی بیان کرد: وانت‌بارهایی که در سطح شهر و خصوصاً در سه‌راه جعفری و پارک سماور فعالیت می‌کنند، راهنمایی و رانندگی آن‌ها را باید ساماندهی کند ولی دست‌فروشانی که بساطی از اجناس را در پیاده‌روها پهن می‌کنند باید شهرداری برای آن‌ها و ساماندهی این افراد فکری کند؛ با برنامه‌ریزی لازم و فراهم کردن زیرساخت برای تجمیع دست‌فروشان در یک نقطه می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه