اخبار داغ

در 8 ماهه نخست از سال جاری؛

نزدیک به 1500 نازل سوخت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی و سنجش قرار گرفت

نزدیک به 1500 نازل سوخت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی و سنجش قرار گرفت
سرپرست اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: در 8 ماهه نخست از سال جاری، هزار و 473 نازل سوخت در استان مورد سنجش و بازرسی بازرسان استاندارد قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل عاقلی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: کلیه نازل های سوخت در سطح استان جایگاه های سوخت به صورت سرزده و تصادفی هر سال 2 مرتبه با هماهنگی و همراهی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مورد بازرسی وکنترل قرارمی گیرند.

وی با اشاره به وجود 103 جایگاه و هزار و 589 نازل سوخت در سطح استان، افزود: در 8 ماهه نخست از سال جاری هزار و 473 نازل سوخت در جایگاه های عرضه سراسر استان مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این بازرسی ها در صورت مشاهده هرگونه ایراد و انحراف در نازل های عرضه سوخت، مورد ثبت و در همان لحظه برطرف می شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان در پایان هدف از این بازرسی ها را سنجش کمی و کیفی سوخت توزیع شده توسط جایگاه ها عنوان کرد و گفت: علاوه بر نظارت اداره استاندارد در این خصوص، بخش نظارت شرکت های نفت نیز به طور پیوسته به این موضوع توجه داشته و منظم نظارت و کنترل را در این خصوص پیگیری می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه