اخبار داغ

دبیر هیات دو میدانی استان همدان خبر داد؛

احداث نخستین پیست اختصاصی مجهز کشور در همدان

احداث نخستین پیست اختصاصی مجهز کشور در همدان
دبیر هیات دو میدانی استان همدان با اشاره به قهرمانی های پی در پی ورزشکاران همدانی دررشته های دو میدانی و صحرانوردی خبر از افتتاح پیست اختصاصی شهدای همدان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بنوان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به پیشرفت استان همدان در برخی رشته های استقامتی گفت: رشته های دو میدانی و صحرانوردی خوشبختانه در استان همدان رشد قابل توجهی داشته است و پتانسیل خوبی در پرورش قهرمانان این رشته های استقامتی داریم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به قهرمانی های متعدد ورزشکاران در رشته های استقامتی افزود: دوندگان همدانی در مسابقات کشوری در رده جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند و در رده نوجوانان نیز نایب قهرمان شدند که این قهرمانی بهانه ای شد تا پیست اختصاصی دو میدانی واقع در ورزشگاه شهید مفتح افتتاح شود.

,

بنوان با تاکید بر موفقیت های صحرانوردان استان گفت: نخستین پیست اختصاصی و مجهز کشور تا پایان امسال در ورزشگاه شهید مفتح همدان احداث و بهره‌برداری خواهد که قطعا با افتتاح این پروژه شاهد مدال های رنگارنگی در ویترین رشته های دومیدانی و استقامتی خواهیم بود .

,

وی با بیان اینکه کار کارشناسی شده روی این پیست انجام شده است افزود: احداث پیست به زودی به طور کارشناسی آغازمی شود و امیدواریم با تکمیل شدن تجهیزات لازم شاهد احداث دو کمپ دو میدانی در همدان باشیم.

,

بنوان با اشاره به نامگذاری پیست به نام شهدای همدان گفت: پیست اختصاصی دوصحرانوردی با عنوان شهدای همدان نامگذاری شده و ورزشکارانی با منش پهلوانی و خوی جوانمردی باید در این مجموعه پرورش یابند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه