اخبار داغ

در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ؛

اخبار مبنی بر تخلف در دفتر نماینده، پای رقبا را به گود رقابت باز کرد

اخبار مبنی بر تخلف در دفتر نماینده، پای رقبا را به گود رقابت باز کرد
تا پایان امروز مهلت ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اتمام می رسد و متعاقب آن گمانه زنی‌ها برای کاندیداتوری افراد به آخر راه خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امروز آخرین روز مهلت ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است و تا آخرین ساعات امروز گمانه زنی‌ها برای ورود سیاسیون به این عرصه به اتمام رسیده و داوطلبان ثبت‌نام کننده رقابت در این عرصه مشخص می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

متأسفانه در این دوره از انتخابات نیز بخت با مردم بهار و کبودراهنگ یار نبود و هر دو شهرستان با وجود جمعیت بالا و وسعت جغرافیایی سرنوشتشان با هم گره خورده و محکوم به انتخاب یک نماینده واحد هستند.

,

بی نتیجه ماندن طرح تفکیک حوزه‌های انتخابیه بهار و کبودراهنگ، داوطلبان نمایندگی این حوزه را با مشقت بسیاری مواجه کرده است به طوری که داوطلبان برای جلب آرای مردم دورترین روستاهای دو شهرستان نیز باید برنامه ریزی کرده و کم بودن زمان تبلیغات گاهی ممکن است تبلیغات موثر را به سوی تبلیغات سوء و حتی سوء استفاده از کم برخوردار بودن برخی روستاها بکشاند.

,

شنیده می شود برخی از داوطلبان حضور در انتخابات این دوره، ارقامی میلیاردی برای جلب آرای مردم کنار گذاشته‌اند که راست و دروغ این شنیده به پای کسانی که این مطالب را منتشر می کنند؛ اما اگر این مطالب صحت دارد ای کاش این ارقام میلیاردی جمع‌آوری شده و دردی از مردم بی نوا حل می کردند.

,

البته توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که در این دوره اتفاقات و اخباری از دفتر نماینده بهار و کبودراهنگ و تخلفات مالی برخی افراد دفتر وی در رسانه‌ها، سطح شهرستان ها و استان منتشر شد که دیگر رقیبان را برای حضور در این عرصه و رأی آوری مصمم‌تر کرده و همین باعث شد قدمی محکم‌تر در این عرصه بردارند.

,

تا پایان روز ششم ثبت نام از داوطلبان نمایندگی حوزه بهار و کبودراهنگ حدود ۳۰ نفر از شهرهای مختلف بهار، کبودراهنگ، لالجین و صالح آباد ثبت‌نام کرده‌اند که افراد شاخصی از کارمند رئیس اداره شهرستان تا مدیر کل استانی و کشوری، نمایندگان سابق دو شهرستان و حتی داوطلبان دوره‌های قبلی انتخابات مجلس در این بین دیده می‌شوند.

,

هر یک از شهرهای بزرگ این دو شهرستان سهمی در این آمار دارند و قطعاً برای کنار زدن رقبای دیگر تلاش خواهند کرد که پس از اتمام ثبت نام‌ها و اعلام نهایی اسامی کاندیداها باید آن را مورد بررسی قرار داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه