اخبار داغ

امروز برگزار شد

مدیر کل غیربومی راه و شهرسازی همدان منصوب شد

مدیر کل غیربومی راه و شهرسازی همدان منصوب شد
امروز آیین معارفه مدیر کل غیربومی اداره راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و منبع انسانی استان همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های حسن ربانی‌ارشد مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی  معرفی شد.

,

گفتنی است پیش از این در سوابق کاری مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان همدان وی در ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۹۷ به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شده بود.

,

انتصاب یکی دیگر از مدیران غیربومی در استان همچنان مشکلی است که مسئولان ارشد استان هیچگاه به آن توجه نکرده و نمی‌کنند چراکه یکی از لازمه‌های ایجاد توسعه در استان استفاده از نیروهای کارآمد بومی در هر منطقه است.

,

براساس اعتقاد بسیاری از کارشناسان آشنایی کامل یک مدیر از وضعیت جغرافیایی یک منطقه از اصول و شرایط مهارت مدیر شایسته و مناسب است که با استفاده از نیروهای بومی می‌تواند در هر استان شکل بگیرد.

,

احداث ۹ هزار واحد مسکونی در همدان

, احداث ۹ هزار واحد مسکونی در همدان, احداث ۹ هزار واحد مسکونی در همدان,

در این مراسم که علاوه بر مسوولان استان و ادارات مختلف مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی نیز حضور داشت وی در خصوص آغاز نامنویسی متقاضیان طرح مسکن ملی در استان همدان با وجود طرح‌های ناتمام مسکن مهر در کشور گفت: در این طرح ۹ هزار واحد مسکونی در استان همدان احداث می‌شود.

,

مهدی عبوری با تاکید بر اینکه همدان با پیشینه فرهنگی خوبی که دارد در قطب گردشگری کشور ظرفیت بالایی را می‌تواند از آن خود کند، افزود: با توسعه صنعت گردشگری در استان از دغدغه اشتغال جوانان کاسته می‌شود.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری نیاز به ایجاد و زیرساخت حمل و نقل هستیم، ادامه داد: امروز همدان دارای فرودگاهی طراز اول در غرب کشور است اما از پروازهای این فرودگاه استقبال نمی‌شود.

,

وی در خصوص توسعه راه ریلی در چند سال گذشته در همدان نیز خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت قطار همدان استفاده نمی‌شود که نیازمند کار کارشناسی و همت مسئولان استان برای توسعه و استفاده کامل از راه‌های ارتباطی ایجاد شده در استان است.

,

عبوری با بیان اینکه ایستگاه کنونی راه‌آهن همدان با هدف اتصال خطوط ریلی از همدان به سمت ملایر و سنندج و کرمانشاه پوشش غرب کشور به شبکه ریلی ساخته شده است بیان کرد: در طرحی جدید ایستگاه راه آهن همدان به طول ۱۲ کیلومتر قرار است به داخل شهر همدان منتقل شود.

,

وی با تاکید بر این مهم که توسعه قطار همدان می‌تواند در انتقال سریع و راحت زائران اربعین نقش مهمی داشته باشد، تصریح کرد: مسئولان استان باید برای تکمیل این قطار در استان همدان اهتمام ویژه داشته باشند.

,

حال با گزینش یک مدیر غیربومی دیگر در استان باید دید آینده زیرساخت و توسعه شبکه راه استان که نقش موثری در شکوفایی صنعت توریسم در همدان دارد چگونه می‌خواهد به روزهای طلایی برسد.

,

ما نیز امیدواریم مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان با برنامه ای مدون و منسجم به فکر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه