اخبار داغ

16 آذر به کام دانشجویان لرستان تلخ شد؛

استاندار به مراسم روز دانشجو نیامد/دانشجویان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند+فیلم

استاندار به مراسم روز دانشجو نیامد/دانشجویان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند+فیلم
عدم حضور استاندار لرستان در مراسم روز دانشجو سبب اعتراض دانشجویان شد و سالن مراسم را ترک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، امروز ۱۶ آذر ماه و روز دانشجوست، روزی که باید بیشتر از همیشه پای صحبت های دانشجویانی نشست که آینده سازان کشور بوده و برای پیشرفت در مسیر علم و دانش، محکم قدم برمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اگر چه دانشجویان در طول سال نیازمند توجه مسئولان هستند که به مسائل آنها رسیدگی کنند، عدم تحقق این امر سبب شده همه انتظار دانشجویان ۱۶ آذر ماه، روزی باشد تا دیده شوند، روزی که به نام آنها در تقویم ثبت شده و انتظار می‌رود در این روز مسئولان مشتاق شنیدن صحبت‌های آینده سازان کشور باشند.

,

روزی که برای دانشجویان نبود

, روزی که برای دانشجویان نبود,

امروز به مناسبت روز دانشجو مراسم‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار شد، مراسماتی برای ارج نهادن به مقام دانشجو و گذر لحظاتی به یادماندگی در اذهان دانشجویان؛ و اما امروز بنا بود مراسمی در سالن دانشگاه لرستان

,

با حضور خادمی استاندار لرستان برگزار شود، بسیاری از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی خود را برای میزبانی استاندار لرستان آماده کرده و خوشحال بودند از اینکه قرار است مدیریت ارشد استان پای صحبت آن‌ها بنشیند.

,

استاندار نیامد

, استاندار نیامد,

جمع کثیری از دانشجویان منتظر حضور استاندار بودند و بنرهای سطح دانشگاه نیز گویای حضور استاندار در میان دانشجویان و برگزاری مراسم پرسش و پاسخ بود؛ سالن موج جمعیت بود، برنامه آغاز شد اما خبر از حضور استاندار نبود، پس از دقایقی اعلام شد آمدن استاندار به این مراسم لغو شده و قرار است ثمینی معاون استاندار در این مراسم حضور یابد که باز هم در اندک زمانی حضور معاون استاندار نیز به مراسم لغو شد.

,

رئیس دانشگاه لرستان پشت تریبون رفت و با بیان اینکه دانشجویان قشر فرهیخته جامعه و آینده سازان مملکت اسلامی هستند اظهار داشت: دانشجویان اصلی ترین سرمایه انسانی جهت توسعه کشور در زمان حال و آینده هستند.

,

وی پس از دقایقی سخن گفتن بیان کرد: بنا بود پس از اینکه من پشت تریبون بیایم به جای استاندار ثمینی معاون استانداری تشریف بیاورند ولی چون این مراسم مصادف با روز آخر ثبت نام داوطلبان مجلس شده است، جلسات متعددی پیش آمده و عذرخواهی کردند که نمی توانند در این مراسم به جای استاندار شرکت کنند.

,

ترک مراسم به نشانه اعتراض

, ترک مراسم به نشانه اعتراض,

عدم حضور مهمانان این مراسم باعث شد یکی از دانشجویان پشت تریبون برود و از بی توجهی استاندار و عدم حضور وی در جمع دانشجویان اظهار نارضایتی کند.

,

وی عنوان کرد: یک هفته است برنامه ریزی شده که مراسم روز دانشجو با حضور استاندار برگزار می شود ولی امروز علی رغم حضور چشم گیر دانشجویان در سالن، اطلاع داده اند که استاندار در این مراسم شرکت نمی کند؛ برهمین اساس جنبش دانشجویی و تشکل های دانشجویی این مراسم را ترک خواهند کرد؛ سپس داشجویان با هو کشیدن سالن را ترک کردند و مراسمی برای دانشجویان برگزار نشد.

,

مراسمی برای دانشجویان برگزار نشد

, مراسمی برای دانشجویان برگزار نشد,

یکی از دانشجویان معترض در گفت‌وگو با خبرنگارسفیرافلاک اظهار داشت: ای کاش استاندار حداقل برای ما دانشجویان ذره ای اهمیت قائل می شد و یک ساعتی را در این مراسم حضور می یافت تا بتوانیم با او صحبت کنیم.

,

وی افزود: چرا از قبل گفته می شود استاندار مهمان ویژه این مراسم است ولی در روز مراسم خیلی راحت حضور وی لغو می شود؟ چرا مسئولان به دانشجویان، سخنان آنها و حتی مراسمی که به نام دانشجویان است توجهی نمی کنند؟

,

این دانشجو عنوان کرد: مسئولان حتی در طول سال یک روز را برای ما نسل جوان و آینده سازان وقت نمی گدارند تا ما هم دلگرم شویم و در مسیر علم و دانش بهتر قدم برداریم.

,

به گزارش سفیرافلاک، بدقولی مسئولان در مراسم روز دانشجو سبب شد تا دانشجویان نسبت به این وعده محقق نشده معترض شوند و به نشانه اعتراض سالن مراسم روز دانشجو را ترک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه