اخبار داغ

اعتراف اصلاح طلبان به افول این جناح سیاسی +عکس

اعتراف اصلاح طلبان به افول این جناح سیاسی +عکس
اصلاح طلبان اعتراف کردند که «این دو صفحه به خوبی نشان‌دهنده‌ی آن است که اصلاح طلبان از کجا به کجا رسیده‌اند. این تصویری درخشان از افول یک جریان سیاسی است که بسیاری از مردم را ناامید کرد و بسیاری از هواداران خود را از دست داد.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نیروهای اصلاح طلب با توجه به برآیندی که از عملکرد ضعیف این جناح سیاسی در مجلس و شورای شهر تهران داشته‌اند کمتر نسبت به پیروزی نیروهای خود در حوزه های مختلف انتخابیه امیدوار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
در همین راستا، کانال تلگرامی «باشگاه روزنامه نگاران ایران» که توسط روزنامه نگاران اصلاح طلب از جمله «اکبر منتجبی» مدیریت می شود، در مطلبی با عنوان «تفسیر دو تیتر مشابه در فاصله 16 سال» و مقایسه تیتر روزنامه شرق در دو دوره انتخابات مختلف نوشت: «روزنامه شرق 16 سال پیش در آستانه‌ی انتخابات مجلس تیتر زد: «اصلاح طلبان آمدند» و خبر داد که بهزاد نبوی، مهدی کروبی، محمدرضا خاتمی و ابراهیم یزدی نامزد مجلس هفتم شدند. امروز همان تیتر را زد و خبرداد علی مطهری، محمود صادقی، آذرمنصوری و علی شکوری راد نامزد انتخابات مجلس یازدهم شدند.»
,
 
,
, ,
 
,
گردانندگان این کانال تلگرامی اصلاح طلب ادامه می دهند: «این دو صفحه به خوبی نشان‌دهنده‌ی آن است که اصلاح طلبان از کجا به کجا رسیده‌اند. این تصویری درخشان از افول یک جریان سیاسی است که بسیاری از مردم را ناامید کرد و بسیاری از هواداران خود را از دست داد.»
,
 
,
هرچند که اصلاح طلبان درحالی به نیروهای این جریان در مجلس ششم افتخار می کنند که کارنامه مجلش ششم پر از تنش و اعتصاب سیاسی بود که همین مجلس باعث شد در دوره بعد مجلس هفتم با اکثریت اصولگرا پدید بیایند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه