اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش:

فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری پژوهش محور است

فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری پژوهش محور است
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از پژوهش محور شدن فعالیت‌های مدارس باتوجه به اجرای سند تحول بنیادین استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز؛ فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امروز در نشست اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری  از پژوهش محور شدن فعالیت‌های مدارس باتوجه به اجرای سند تحول بنیادین استان خبر داد.

وی ادامه داد: پژوهش و فناوری یکی از مهمترین بخش‌های پایه‌ای در آموزش و پرورش است و فعالیت‌های پژوهشی و فناوری آموزش و پرورش مختص یک هفته خاص نیست و در طول سال در تمامی مقاطع مختلف تحصیلی ادامه دارد.

قائدامینی با بیان اینکه تقویت کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری در مدارس چهارمحال و بختیاری در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است، عنوان کرد: در هفته پژوهش و فناوری سال‌جاری از دو پژوهش‌گر و دو معلم‌پژوهنده استان تجلیل می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این افراد از بین 76 اثر مرتبط با پژوهش‌گران و 37 اثر مختص معلم‌پژوهنده‌ در سراسر چهارمحال و بختیاری انتخاب شده‌اند.

وی اعلام کرد: در این هفته زنگ پژوهش و فناوری در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته و اهمیت این موضوع در توسعه کشور برای دانش‌آموزان بیان می‌شود.

قائدامینی عنوان کرد: در هفته پژوهش و فناوری سال‌جاری از 11 دانش‌آموز متوسطه اول برتر در جشنواره خوارزمی، هفت دانش‌آموز برگزیده ابتدایی در جشنواره جابرابن‌حیان، 6 دانش‌آموز  هنرستان‌های فنی دارای رتبه در هنرهای تجسمی، ‌دو پژوهش‌گر و دو معلم‌پژوهنده چهارمحال و بختیاری تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: توجه به‌ توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در سطح ملی و استانی باعث رونق در بخش‌های توسعه‌ایی کشور و استان خواهد شد.

لازم به ذکر است شعار امسال هفته پژوهش و فنآوری با عنوان " پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید" مشخص شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه