اخبار داغ

وزیر دفاع آمریکا:

آمریکا اعزام نظامیان بیشتر به سوریه را رد نکرد

آمریکا اعزام نظامیان بیشتر به سوریه را رد نکرد
وزیر دفاع آمریکا شامگاه شنبه در سخنانی احتمال اعزام نظامیان آمریکایی بیشتر به سوریه را رد نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا شامگاه شنبه در سخنانی اعزام نظامیان بیشتر به سوریه را رد نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که در مجمع دفاع ملی ریگان صحبت می‌کرد، گفت: «من فکر می‌کنم که به اندازه کافی نیرو در سوریه داریم و اگر اینطور نباشد نظامیان بیشتری را در آنجا مستقر می‌کنیم و این چیزی است که درباره آن  با رئیس ستاد مشترک ارتش در تماس نزدیک هستم.»

,

اسپر روز پنجشنبه در مصاحبه با رویترز گفته بود که بعد از کاهش نیروهای نظامی در سوریه، حدود 600 نظامی آمریکایی در یک وضعیت پایدارتر در باقی مکان‌های سوریه مستقر می‌شوند. (جزئیات بیشتر)

, جزئیات بیشتر,

رئیس پنتاگون تصریح کرده بود که تعداد نظامیان آمریکایی باقیمانده در سوریه برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی حدود 600 نظامی خواهند بود و توضیح داد: «(نظامیان آمریکایی) تقریباً حدود همین تعداد (600 نظامی) خواهد بود. اما اگر شاهد رخدادهایی باشیم...می‌توانیم کمی این تعداد را افزایش دهیم».

,

واشنگتن مدعی است که قصد دارد با حفظ نظامیان خود در سوریه از حملات مجدد داعش در سوریه جلوگیری کند و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نشست دو روزه خود در لندن بار دیگر تکرار کرد که نیروهای باقیمانده آمریکا قصد دارند از میدان‌های نفتی سوریه محافظت کنند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه