اخبار داغ

آتش سوزی مخازن نفتی در دیلم مهار شد

آتش سوزی مخازن نفتی در دیلم مهار شد
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: ۲ مخزن نفتی شرکت پتروامید آسیا در حوزه استحفاظی این شهرستان شامگاه شنبه بر اثر برخورد صاعقه آتش گرفت که اقدام بموقع نیروهای آتش‌نشانی این شرکت مهار و خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر گله گیر به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور بموقع و سرعت عمل واحد ایمنی و آتش‌نشانی شرکت پتروامید آسیا در مهار و خاموش کردن آتش سوزی،  خسارت  و آسیب جدی به تاسیسات نفتی این منطقه وارد نشده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: نیروهای آن شرکت و شرکت‌های نفتی منطقه در حال آماده باش هستند و مدیریت بحران این شهرستان بطور مستمر با مسئولان آن شرکت در تماس و آماده هرگونه همکاری است. 

,

مخازن ذخیره سازی ۱۰ میلیون بشکه ای نفت خام شرکت پترو امید آسیا بزرگترین پروژه ذخیره‌سازی بخش خصوصی کشور است در حوزه شهرستان دیلم واقع است و دارای یکی از بزرگترین سیستم های اندازه گیری نفت خام (میترینگ)، اتاق کنترل هوشمند است که در زمان حوادث پیش بینی نشده مانع از شعله ور شدن آتش و خسارت جانی و مالی خواهد شد.

,

این تاسیسات شامل هشت مخزن یک میلیون بشکه‌ای، ۲ مخزن ۵۰۰ هزار بشکه‌ای و ۴ مخزن هر کدام به ظرفیت ۲۵۰ هزار بشکه و در مجموع معادل ۱۰ میلیون بشکه است.

,

مخازن نفتی شرکت پترو امید آسیا در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در مسیر پروژه انتقال نفت حوزه مناطق نفت خیز جنوب شامل مناطق مسجد سلیمان، اهواز، مارون، آغاجاری و گچساران قرار گرفته که پس از جمع آوری نفت در منطقه گره و گناوه زمینه انتقال به جزیره خارگ را برای صادرات فراهم می کند.

,

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه