اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه خبر داد؛

ثبت‌نام 36 داوطلب برای نمایندگی مجلس در تربت حیدریه

ثبت‌نام 36 داوطلب برای نمایندگی مجلس در تربت حیدریه
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه، تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: برای تصدی تنها کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این منطقه 36 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 34 نفر مرد و 2 نفر نیز زن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رستمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبین حضور در مجلس شورای اسلامی از 10  آذرماه همزمان با سراسر کشور در مرکز حوزه انتخابیه، فرمانداری تربت حیدریه آغاز که تا واپسین لحظات به اتمام مهلت قانونی شاهد حضور نامزدهای انتخابات بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: برای تصدی تنها کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این منطقه 36 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 34 نفر مرد و 2 نفر نیز زن هستند.

,

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه همه ثبت نام کنندگان دارای مدارج عالی دانشگاهی هستند، افزود: از این تعداد 8 نفر با مدرک دکترا، 3 نفر حوزوی، 24 نفر فوق لیسانس و یک نفر لیسانس که با ارائه مدرک ایثارگری ارتقا یافته برای این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند.

,

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه با اشاره به اینکه استقبال ثبت نام کنندگان نسبت به دوره قبل 13 نفر کاهش داشته، افزود: از بین ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 12 نفر سابقه ایثارگری، یک نفر سابقه نمایندگی مجلس نهم و 11 نفر نیز سابقه داوطلبی در ادواره گذشته را در کارنامه خود دارند.

,

رستمی با بیان اینکه از این تعداد 3 نفر مجرد و بقیه متاهل هستند، افزود: از مجموع 36 داوطلب نامزدی کرسی مجلس شورای اسلامی در این منطقه 8 نفر کارمند، 6 نفر بازنشسته، 5 نفر شغل آزاد، 4 نفر استاد دانشگاه، 4 نفر فرهنگی، 3 نفر روحانی، یک پزشک، یک نماینده مجلس، یک نفر قاضی و 2 نفر سایر مشاغل ثبت نام کردند.

,

وی تصریح کرد: حوزه انتخابیه تربت حیدریه دارای 7 حوزه فرعی و یک حوزه اصلی است که حوزه های فرعی در مه ولات، شادمهر، زاوه، بخش سلیمان زاوه، کدکن، بایگ، رباط سنگ و حوزه اصلی در معاونت استانداری و فرمانداری این شهرستان نیر مستقر شدند.

,

رستمی به جمعیت حوزه انتخابیه مطبوع خود اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه طبق آمار خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت 355 هزار و 203 نفر زندگی می کنند که از این میزان 65 درصد افراد بالای 18 سال واجد شرایط رای دادن هستند.

,

در حال حاضر برای این حوزه انتخابیه 275 شعبه اخذ رای( 76 درصد آن ثابت و 24 درصد سیار) با جمعیت حدود 4500 نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی امنیتی و پشتیبانی پیش بینی شده است.

,

در دور قبلی انتخابات 84 درصد جمعیت واجد شرایط این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کردند.

,

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری جمعه دوم اسفند امسال در سراسرکشور برگزار می شود.

,

ثبت نام کنندگان در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل می باشد.

,

ابراهیم زاده چناری محمد

,

 ابراهیمی سلامی حسن

,

احمدیان امین

,

ارژنگ علیرضا

,

اسدی محمد

,

اسکندری هادی

,

اصغرزاده کاریزکی میترا

,

اعتمادی فرد علی

,

اکبری امیر

,

اله یاری محبوبه

,

امیری مهدی

,

انصاری فیض آبادی جواد

,

باستانی سعید

,

باقرزاده جواد

,

بهنه مجید

,

حسینی جواد

,

حسین حیدری بکاولی

,

خسروی سهل آبادی ابوالقاسم

,

رجبی علی

,

رمضانی رضا

,

رمضانیان فهندری هادی

,

 محسن زنگنه

,

شیبانی مقدم ضیاالدین

,

طهماسبی زاوه حمید

,

عصمتی یحی آباد  مهدی

,

علی نژاد کورش

,

عمادی بایگی مجتبی

,

کریمی فرزقی محمد

,

 محمدی هادی

,

محمودی عباس آبادی مهدی

,

مختاری مسعود

,

موسوی سید علی

,

ناصری حسین

,

نیروئی حمید

,

نیکونام امین

,

هاشمی سید محمدعلی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه