اخبار داغ

تخته گاز اصلاحات با بنزین سوپر؛

اصلاح‌طلبان به دنبال بازکردن قفل مجلس با کلید بنزین

اصلاح‌طلبان به دنبال بازکردن قفل مجلس با کلید بنزین
جریان اصلاح طلبی که همواره آرای خود را در میان قشر مرفه جامعه جستجو کرده است، نشان داده برای رسیدن به اهداف خود حتی اگر به قیمت له شدن قشر مستضعف جامعه باشد نیز ابایی ندارند و این تفکر در دولت حسن روحانی نیز وجود داشته است و وضعیت فعلی کشور نیز نتیجه همین تفکر و منش است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در جریان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم، علی شکوری راد فعال اصلاح‌طلب، از نمایندگان مجلس ششم، در اظهاراتی تامل برانگیز مدعی شد اعتراضات اخیر بیش‌تر در حواشی شهرهای بزرگ و در مناطق کم‌برخوردار و محروم اتفاق افتاده است موجب ریزش آرا در اردوگاه اصولگرایان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این اظهارات واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت، در همین خصوص یکی از کاربران توییتر نوشت: به ۲ دلیل اظهارات شکوری راد، لیدر تحصن علیه نظام در مجلس ششم، که حین ثبت نام برای مجلس آینده از او ضبط شده را صادقانه می دانم. اولا اعتراف می کند سبد رای اصولگرایان مستضعفین و متدینین هستند. دوما فریاد میزند که اصلاح طلبها برای پیروزی در انتخابات حاضرند له شدن مردم را ببینند و لذت ببرند.

,

در واقع اینها را باید جزئی از تفکرات امروز اصلاح طلبانی دانست که در آسیابان خود بجای دادن حق مردم به آنان به دنبال سود بردن بیش تر از مردم است؛ با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از همه نسل سوخته و ضد مستضعف اصلاحات می کوشد که با رانت ها و سخنان همیشگی نمایندگان خود را به مجلس بفرستند.

,

این تفکرات پوسیده که امروز در اردوگاه اصلاح طلبی بیشتر از همه صدایش به گوش می رسد،مقاصد شوم برخی اپوزیسیون های اصلاحات از جمله شکوری راد، حجاریان و تاج زاده بوده که هزینه رأی آوری اصلاحات را ریختن مردم به خیابان می دانند.

,

اصلاح طلبان که در شش سال اخیر ریاست جمهوری روحانی هر روز خود را شکست خورده تر از روز گذشته می بینند،کوشیده اند با سخن های گاه و بی گاه انتقادی از دولت و دور شدن از روحانی کلید حل مشکلات خود را پیدا کنند و توپ را به زمین روحانی بیاندازند، امروز باز هم رأی اوری خود برای مجلس را در تفکرات جدیدی همچمون گرفتن ماهی از آب گل آلود امروز و نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی می دانند.

,

از سویی دیگر سخنان متناقض و بعضاً فتنه برانگیز برخی از لیدرهای اصلاح طلبان در زمینه های مختلف نشان داده است که این طیف امروز برای قشر مستضعف چیزی برای بازگو کردن ندارند و بیشتر از همه برای اینکه برای مردم گریه و زاری کند برای طیف های سیاسی خود سینه چاک کرده است.

,

اظهارات شکوری راد به وضوح نشان از واقعیتی دارد که د رمیان جریان اصلاحات وجود دارد و ان هم دور بودن از مردم است و به نظر می رسد توجه آن ها تنها به گروه خاصی از جامعه منتهی می شود، این سخنان عجیب نشان می دهد سیاسیون چند وجهی و منسوخ شده بیشتر از اینکه به دنبال رفع مشکلات مردم باشند از گران شدن بنزین خوشحال بوده وبه دنبال طفره رفتن از اصل ماجرا هستند، باید این سخنان شکوری راد را دنباله سخنان عجیب روحانی دانست که حتی آب خوردن مردم را به تحریم ها گره می زد.

,

شکوری راد با اظهارات خود به این موضوع صحه گذاشته است که تفکر و منش جریان اصلاح طلبی برگرفته از منش اشرافی گری است که می توان از دروان سازندگی آن را مشاهده کرد و در واقع آغازگر آن بود و در دولت های اصلاحات و اعتدال نیز به وضوح به چشم می خورد.

,

جریان اصلاح طلبی که همواره آرای خود را در میان قشر مرفه جامعه جستجو کرده است، نشان داده برای رسیدن به اهداف خود حتی اگر به قیمت له شدن قشر مستضعف جامعه باشد نیز ابایی ندارند و این تفکر در دولت حسن روحانی نیز وجود داشته است و وضعیت فعلی کشور نیز نتیجه همین تفکر و منش است که با نادیده گرفتن مشکلات مردم تنها به دنبال رفع نیازهای گروه خاصی از جامعه هستند.

,

شاید بتوان به جد این سخنان شکوری راد را یک واقعیت تلخ دانست وآنهم شوک بنزینی به مردم و رأی آوری قشر اصلاحات برای مجلس دانست، آنچیزی که امروز در دایره اصلاحات گنجانده شده همان تفکراتی است که مردم زیر چرخ سیاست ها و اقتصاد تکنوکراتی له خواهد شد، سیاست هایی که برای پیشبرد اهداف خود حاضر است مردم مستضعف له شوند و آنها بتوانند با خیال راحت نقشه و تفکرات پوسیده و غرب زده شان را به جلو ببرند.

,

باید دانست که امروز مردم از تفکرات چند پهلو و بیشتر از همه چندسویه دولت اصلاحات خسته شده اند، تفکراتی که قریب 35سال است در کشور حکمرانی کرده و امروز هم با طمع خواهی و غرب پرستی بدنبال تضعیف روحیه جوان گرایی و حتی انقلابی در بیشتر جامعه است.

,

اصلاحلات که از همان اوایل ظهور خود کوشیده است با تیرهای زهرآگین و گاهی پنهان خود دامنه اعتراضات بحق مردمی را به دیگر امورات گره بزند و این اعتراضات مسالمت آمیز با لیدرهای خاص آنان به دنبال قدرت طلبی بیشتر در جامعه است.

,

اصلاح طلبان از سران فتنه تا نمایندگان فراکسیون امید و 77 نفر از عناصر اصلی اصلاح طلب این نوع اغتشاشات حمایت و حتی نیروی انتظامی را به منظور برخورد با خرابکارها محکوم می کنند و حال چگونه جریان اصلاحات می تواند خود را از پشتیبانی اغتشاشات دور نگه دارد؟

,

این مساله که شکوری راد عنوان می کند ما ریزش رأی در جامعه نداشته ایم توهمی بیشتر نیست و به نظر می رسد که این توهم ناشی از اشتباه محاسباتی است که آنان در کنش سیاسی خودشان به آن دچار شده اند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه