اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام اعلام کرد؛

ثبت‌نام ۸۷ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام

ثبت‌نام ۸۷ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: ۸۷ نفر در پایان روز هفتم با مراجعه و نام‌نویسی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد نوذری"، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد 35 نفر در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره با مراجعه به فرمانداری دهلران به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی تصریح کرد: همچنین 52 نفر نیز در حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی با مراجعه به فرمانداری شهرستان ایلام به‌عنوان مرکز این حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرده‌اند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به تشکیل تمام هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان، یادآور شد: بر اساس تقویم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی از 17 تا 26 آذرماه انجام می‌شود و در 27 آذرماه سال جاری مراتب رد صلاحیت به داوطلبان توسط فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه اعلام منی شود.

,

نوذری با اشاره به اینکه همکاری و تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای بین هیئت‌های اجرایی و نظارت در استان ایلام وجود دارد، گفت: از 28 آذر تا 1 دی‌ماه افراد رد صلاحیت شده می‌توانند شکایت خود را به هیئت نظارت استان تحویل دهند و از 2 تا 21 دی‌ماه نیز رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان و اظهارنظر در خصوص صلاحیت کلیه داوطلبان پس از کسب نظر هیئت مرکزی نظارت و اعلام آن به فرماندار مربوطه انجام خواهد شد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام بابیان اینکه تمام شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام فراهم است، خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری و بانشاط اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه