اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در جمع دانشجویان:

تنها راه برون رفت از فتنه ها، ولایت پذیری است

تنها راه برون رفت از فتنه ها، ولایت پذیری است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: گفت: امروز دشمنان ما هیچ حرفی برای گفتن ندارند ما در یک مرحله سخت تاریخی قرار گرفتیم و فتنه های مختلف ما را مورد هدف قرار داده و تنها راه بیرون رفتن از فتنه ها، ولایت پذیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گردهمایی دانشجویان دانشگاههای استان به مناسبت ۱۶ آذر گفت: ایران اسلامی در یک شرایط پیچیده تاریخی قرار گرفته و دشمن با تمام امکانات در برابر ما قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: امروز دشمنان ما هیچ حرفی برای گفتن ندارند ما در یک مرحله سخت تاریخی قرار گرفتیم و فتنه های مختلف ما را مورد هدف قرار داده و تنها راه بیرون رفتن از فتنه ها، ولایت پذیری است.

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: امروز متوقف شدن و نگاه سطحی به قضایا نمیتواند شما را از سختی ها عبور دهد، اندیشه شما دانشجویان تحت تاثیر عاشوراست و این خود بزرگترین افتخار برای شماست.

,

وی گفت: اندیشه تابناک بسیجی مرزها را طی می کند و توقف در این مسیر بی معناست و دانشجو بسیجی باید از بایدها و نبایدها عبور کند وکار تشکیلاتی در دستور کار قرار دهد چون شماها مظهر شهامت و از خود گذشتگی هستید.

,

سردار شاکرمی گفت: دشمن با تمام ظرفیت ها به میدان آمده است لذا برای فتح قله ها نیاز به آگاهی وبصیرت داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه