اخبار داغ

رئیس پلیس راه کرمانشاه:

محور «پاوه ـ سروآباد» مسدود است/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیرچرخ

محور «پاوه ـ سروآباد» مسدود است/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیرچرخ
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش برف، محور پاوه-سروآباد مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با مرصادنیوز  اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده است و بارش در اورامانات به صورت برف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: محور پاوه به سمت سروآباد به علت بارش برف در شب گذشته مسدود شده و اکنون توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است.

,

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در برخی مقاطع از جمله محور کرمانشاه -اسلام آبادغرب، بیستون- سنقر، بیستون -صحنه، کرمانشاه -روانسر مه گرفتگی و محدودیت دید داریم.

,

سرهنگ حیدری با بیان اینکه تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: در سایر محورها مشکل تردد نداریم.

,

وی با توصیه به رانندگان افزود: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز به سفر از طریق شماره 141 مرکز مدیریت راه های استان از وضعیت راه ها اطلاع کسب کنند.

,

سرهنگ حیدری با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات از جمله زنجیرچرخ الزامی است، عنوان کرد: با توجه به ادامه داشتن بارشها، رانندگان از سلامت وسائل نقلیه نظیر برف پاک و سیستم گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

,

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و توجه کافی به جلو همچنین استفاده از چراغ های حرکت در ایام بارندگی و ابری بودن هوا ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه