اخبار داغ

گزارشی از قصه پر تکرار نبود سیلندرهای گاز در شهرستان های هرمزگان؛

پیشرفت لاک پشتی لوله کشی گاز خانگی در قطب تجارت کشور!

پیشرفت لاک پشتی لوله کشی گاز خانگی در قطب تجارت کشور!
هرمزگان یکی از استان های جنوبی کشور محسوب می شود که عنوان پایتخت اقتصادی کشور را به یدک می کشد و یکی از مهمترین تولید کنندگان و صادرات کنندگان نفت و گاز به شمار می رود؛ اما اکثر شهرها و روستاهای آن فاقد لوله کشی گاز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محرومیت استان های جنوبی کشور از امکانات اولیه رفاهی و اجتماعی به وفور قابل مشاهده است تا جایی که علی رغم داشتن میدان های عظیم نفت و گازی اما همچنان برخی از شهرها و روستاهای جنوب از نعمت لوله کشی گاز محروم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

هرمزگان یکی از استان های جنوبی کشور محسوب می شود که عنوان پایتخت اقتصادی کشور را به یدک می کشد و یکی از مهمترین تولید کنندگان و صادر کنندگان نفت و گاز به شمار می رود؛ اما اکثر شهرها و روستاهای آن فاقد لوله کشی گاز هستند.

,

پیشرفت لاک پشتی لوله کشی گاز در هرمزگان

, پیشرفت لاک پشتی لوله کشی گاز در هرمزگان,

هرچند که در سال های اخیر پروژه لوله کشی گاز خانگی در هرمزگان آغاز شده اما روند پیشرفت آن به صورت لاک پشتی بوده تا جایی که مرکز استان نیز به صورت کامل گاز کشی نشده و این روزها سیلندرهای گاز باعث گرمی اجاق های منازل شده است.

,

با شروع فصل زمستان سناریوی تکراری کمبود و نبود سیلندر گاز در شهرستان های هرمزگان شروع می شود و هر ساله مردمان مناطق مختلف استان را این موضوع رنجور می سازد.

,

, ,

قصه پر تکرار نبود سیلندرهای گاز در شهرستان های استان

, قصه پر تکرار نبود سیلندرهای گاز در شهرستان های استان,

قصه پر تکرار نبود سیلندر های گاز هر روز در یکی از شهرستان های استان شروع می شود در روزهای اخیر این موضوع گربانگیر مکران نشینان شده به طوری که با مراجعه به دو مرکز توزیع سیلندرهای گاز موجود در شهرستان جاسک با دست نوشته ای تحت عنوان «گاز نیست» مواجه می شوند.

,

یکی از شهروندان جاسکی در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه بیش از یک هفته است در شهرستان جاسک سیلندر پرسی گاز وجود ندارد، گفت: شهرستان جاسک در زیر پونز نگاه مسئولان قرار گرفته و این موضوع مردمان این منطقه را گلایمند ساخته است.

,

این شهروند تصریح کرد: نبود و کمبود سیلندهای گاز در این شهرستان مربوط به چندین سال بوده و مسئولان تنها نظاره گر این موضوع هستند اما دردی از مردم را برطرف نمی کنند.

,

, ,

مردم جاسک بیش از یک هفته است با نبود سیلندر گاز مواجه هستند

, مردم جاسک بیش از یک هفته است با نبود سیلندر گاز مواجه هستند,

وی با بیان اینکه به ازای نبود سیلندهای گاز مسئولان تنها پاسخ «پیگیر هستیم» را عنوان می کنند، اظهار کرد: مرکز شهرستان جاسک با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر تنها دو مکان عرضه سیلندر گاز وجود دارد که هر از گاهی درب آن قفل و زنجیر شده و با نوشتن گاز نیست مردم را حیران و سرگردان می کنند.

,

این شهروند اهل جاسک خاطر نشان کرد: اگر مسئولان لوله کشی گاز را در شهرستان انجام نمی دهند حداقل نظارت های لازم را بر روی گاز رسانی با سیلندر گاز را داشته باشند زیرا تنها امید و وسیله برای روشن ساختن اجاق های خانه ها همین سیلندرهای گاز است.

,

امید مسئولان استان و کشور همان گونه که در تولید و صادرات نفت و گاز پیشتاز بوده و با سرعت عمل بالایی این را محقق می سازند در امر خدمات رسانی به شهروندان نیز از یکدیگر گوی سبقت را بگیرند و استان های جنوبی کشور به خصوص شهرستان های هرمزگان را نیز از نعمت لوله کشی گاز بهره مند سازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه