اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار:

تصادف زنجیره‌ای منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد

تصادف زنجیره‌ای منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: تصادف زنجیره‌ای بین ۶ خودرو در جاده همدان به قروه در گردنه همه کسی منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حمزه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده همدان به قروه بین ۶ دستگاه خودرو اظهار کرد: بنابراطلاع مرکز eoc جمعیت هلال احمر استان روز گذشته تصادفی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای بین پراید، مینی‌بوس، وانت بار، پژو۴۰۵، پژو۲۰۶ و یک دستگاه کامیون در جاده همدان به سمت قروه در گردنه همه کسی ۱۲ کیلومتری پایگاه صالح آباد گزارش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه طبق اطلاعات رسیده به منظور رها سازی نیاز به ست نجات بود گفت: پس از دریافت گزارش تیم امداد و نجات پایگاه شهید شایانی صالح‌آباد سریعاً به محل حادثه اعزام شد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بیان کرد: متأسفانه راننده پژو ۴۰۵ در این تصادف زنجیره‌ای در دم جان باخت که بعد از رهاسازی تحویل شهرداری شد.

,

وی به تعداد مصدومان این حادثه اشاره کرد و افزود: در این حادثه ۱۱ نفر از خودروهای درگیر در این تصادف زنجیره‌ای مصدوم شده و توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

,

حمزه با بیان اینکه به علت سنگین بودن تصادف علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است تصریح کرد: در این حاثه پلیس راه، نیر وی انتظامی، اورژانس و راهداری به عنوان دستگاه‌های همکار در کنار نجاتگران جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه