اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا همدان مطرح کرد؛

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در دانشگاه بوعلی سینا

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در دانشگاه بوعلی سینا
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: یک هزار برنامه فرهنگی اجتماعی در طول یک سال در دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر عروتی موفق در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن گرامیداشت روز و هفته دانشجو اظهار کرد: برنامه‌های روز دانشجو متمرکز به یک روز نیست و در هفته دانشجو این برنامه‌ها به صورت روزانه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در خصوص برنامه‌های شاخص روز دانشجو افزود: این برنامه‌ها از روز پنجشنبه هفته گذشته با دیدار جمعی از فعالان فضای فرهنگی دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان آغاز شده است.

,

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا همدان ادامه داد: روز گذشته تریبون آزاد دانشجویی با عنوان جنبش دانشجویی در دانشگاه برگزار شد.

,

عروتی موفق با اشاره به اینکه امروز نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ جلسه رسمی بزرگداشت روز دانشجو و تقدیر از دانشجویان مدال‌آور در دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با موضوع جنبش دانشجویی و فراز و فرود آن است.

,

وی با بیان اینکه فردا نیز نشست نقد دانشگاه با محوریت تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آخرین برنامه شاخص روز دانشجو پرسش و پاسخ دانشجویی است.

,

عروتی‌موفق در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در دانشگاه بوعلی نیز بیان کرد: به طور متوسط یک‌هزار برنامه در طول سال در دانشگاه برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا همدان درباره برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی برای دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها یادآور شد: برگزاری برنامه همدان‌گردی، اردوهای درون و برون استانی، اکران فیلم و جشن اعیاد امامان معصوم(ع) از جمله این برنامه‌هاست.

,

وی با اشاره به فعالیت مشاوره دانشگاه در کاهش آسیب‌های اجتماعی در خوابگاه‌ها نیز تصریح کرد: ده‌ها کارگاه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی به صورت مستمر در طول سال در خوابگاه‌ها و فضای آموزشی برگزار می‌شود.

,

عروتی موفق اضافه کرد: این کارگاه‌ها در ارتباط با موضوعاتی همچون سبک زندگی، ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج و دانشگاه عاری از دخانیات است.

,

وی با تاکید بر اینکه در بخش اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های خوبی در دانشگاه بوعلی شده اما این خدمات کافی نیست، افزود: یکی از دغدغه‌های دانشگاه کمبود اعتبار و منابع کافی است که نیاز به پیگیری دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه