اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف محموله 40 میلیاردی لاستیک قاچاق در بندرعباس

کشف محموله 40 میلیاردی لاستیک قاچاق در بندرعباس
جعفری از کشف 2 هزار و 400 حلقه لاستیک و تیوپ قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید " میرزایی " شهرستان بندرعباس، حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس به یک دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک شده و آن را جهت بررسی به داخل یگان منتقل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: پس ازبررسی بارنامه، پته گمرکی و پایش سیستمی مشخص شد وزن بار برابر با اسناد و مدارک گمرکی ارائه شده با وزن کانتینر مغایرت دارد که در بازرسی دقیق از خودرو دو  هزار و 400 حلقه لاستیک و تیوپ فاقد مدارک و بارنامه گمرکی معتبر کشف شد.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

,

جعفری پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی110، نیروی‌انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه