اخبار داغ

گاردین افشا کرد؛

هدیه مرگبار دولت انگلیس به مردم در ایام کریسمس

هدیه مرگبار دولت انگلیس به مردم در ایام کریسمس
اسباب‌بازی‌های خطرناک و غیر ایمن پیش از کریسمس به بازار انگلیس سرازیر می شوند، کریسمس کانون مناسبی برای جنایتکارانی است که با فروش اسباب بازی های خطرناک و ارزان منجر به نابودی امنیت می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پیش بینی می شود که اسباب بازی های خطرناک و غیر ایمن پیش از کریسمس به بازار انگلیس سرازیر شده و به عنوان محصولات ضروری به فروش برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به خریداران کریسمس هشدار داده شده که اسباب بازی های تقلبی و خطرناک که می تواند حاوی مواد سمی، مضر برای شنوایی و دارای خطر خفه کردن باشند را نخرند.

,

به گزارش گاردین، انجمن دولت های محلی (LGA) که نماینده شوراها در انگلیس و ولز است هشدار می دهد که اسباب بازی های تقلبی و غیر ایمن تا پایان کریسمس در بازار اشباع می شوند، زیرا بزهکاران از افزایش تقاضا برای کالاهای ضروری و پر فروش سوء استفاده می کنند.

, گاردین,

اسباب بازی هایی که اخیرا توسط استانداردهای تجاری شوراهای محلی توقیف و مصادره شده اند، شامل بیش از 54000 خرس عروسکی که خطر خفگی را در پی دارد و اسکوترهای برقی فاقد ایمنیِ صوتی که می تواند به شنوایی کودک آسیب برساند، است.

,

نسخه های تقلبیِ اسباب بازی های محبوب که در سال گذشته به عنوان اسباب بازی ضروری کریسمس مورد تقدیر قرار گرفتند حاوی فتالات یک ترکیب شیمیایی سمی که به کبد، کلیه ها، ریه ها و سیستم تناسلی آسیب می زند، هستند.

,

هر ساله حدود یک چهارم از اسباب بازی های فروخته شده در انگلستان در ماه دسامبر خریداری می شوند. انجمن دولت های محلی، خریداران را ترغیب می کند تا بر روی اسباب بازی ها یا بسته بندی آنها به دنبال علامت تضمینی CE که مؤید ایمن بودن آنها برای مشتریان است، باشند.

,

این انجمن همچنین با توجه به افزایش تعداد خریدارانِ آنلاین خواستار این شد که علامت CE به وضوح در اطلاعات وب سایت های مربوط به فروش اسباب بازی درج شود.

,

طبق آمار منتشر شده، در سال گذشته بیش از 4.2 میلیون کالای تقلبی از جمله اسباب بازی ها به ارزش 21 میلیون پوند توقیف شد.

,

"سیمون بلَک‌بِرن" رئیس هیئت جوامع ایمن تر و قدرتمندترِ انجمن دولت های محلی گفت: "کریسمس کانون مناسبی برای جنایتکاران و بزهکارانی است که با فروش اسباب بازی های خطرناک و تقلبی با قیمتی ارزان به خریداران منجر به نابودی امنیت می شوند. آنها باید بدانند که اسباب بازی های تقلبی می شکنند و باعث آسیب دیدگی یا خفگی کودکان می شوند و مواد سمی موجود در آنها منجر به سوختگی و آسیب جدی می شود. اسباب بازی های برقی غیر استاندارد نیز باعث آتش سوزی یا برق گرفتگی خواهند شد."

,

"مارتین آلن" مدیر فنی ایمنی برق گفت: "ما از مصرف کنندگان می خواهیم تا تنها از خرده فروش یا تولیدکننده معتبر خرید کنند تا از بی خطر بودن آن اطمینان حاصل کنند."

,

وی افزود: "وقت آن است که دولت فروش کالاهای آنلاین را در بازار تنظیم کند. هدیه دادن در این فصل هرگز نباید شما و عزیزانتان را در معرض خطر قرار دهد."

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه