اخبار داغ

طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

بازگشایی راه ۴۸ روستای محاصره در برف/ امدادرسانی به ۵۵ خودرو

بازگشایی راه ۴۸ روستای محاصره در برف/ امدادرسانی به ۵۵ خودرو
طی ۲۴ ساعت گذشته در پی بارش برف تعدادی از راه‌های استان کرمانشاه مسدود شد که تاکنون راه ۴۸ روستای گرفتار در برف باز و به ۵۵ خودرو امدادرسانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، بارش رحمت الهی طی روز گذشته چهره استان کرمانشاه را در آخرین روزهای پاییزی، زمستانی کرد، اما بارش برف در ۱۳ شهرستان موجب دردسرهایی برای ساکنان روستاها شد و راه‌های آنها با شهرها را قطع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

عوامل راهداری و سازمان‌های امدادرسانی همچون هلال احمر، پلیس راه و... در این ۲۴ ساعت گذشته شب و روز سختی را پشت سر گذاشتند و در راه‌های استان مشغول خدمت رسانی بودند.

,

بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از بازگشایی راه ۴۸ روستای گرفتار برف در ۱۷ محور و ۵ شهرستان استان خبر داد. این محورها در حال حاضر باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

,

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه هم گفت: بارش برف روز گذشته باعث مسدود و محدود شدن تردد در ۴۸ روستای استان در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، دالاهو و پاوه شد که با تلاش راهداری تا ظهر امروز همه مسیرها بازگشایی می‌شود.

,

محورهای میانراهان - سنقر (گردنه مله ماس)، عین الکش، کرمانشاه - کوزران (محدوده روستای باباجان)، کنگاور - اسدآباد، گردنه پلنگانه (روانسر - پاوه) دارای مه گرفتگی است.

,

همچنین محورهای کنگاور - صحنه، بید سرخ - سه راهی نهاوند و گردنه مله ماس در حال حاضر شاهد بارش برف است.

,

در عملیات ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴ نیروی راهدار و ۱۰۱ ماشین درگیر بودند که در مجموع ۳۷۰ کیلومتر برف‌روبی انجام شده است.

,

۴۶۶ تن نمک و شن برای برف‌روبی مورد استفاده قرار گرفته و  ۵۵ خودرو در برف مانده کمک رسانی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه