اخبار داغ

19 الی 22 آذرماه؛

نمایشگاه الکامپ و فن بازار در مازندران برگزار می‌شود

نمایشگاه الکامپ و فن بازار در مازندران برگزار می‌شود
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران از برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ به همراه فن بازار «دستاوردهای پژوهشی و دانش بنیان» مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عباس رمدانی عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران« 19الی 22آذرماه» سال جاری در محل مرکز نمایشگاه بین‌المللی استان «قائمشهر»است، اظهار کرد: در سال جاری با توجه به همکاری استانداری و پارک علم و فناوری مازندران، این نمایشگاه هم زمان با پنجمین فن بازار «دستاورهای پژوهشی و دانش بنیان» مازندران برگزار می شود.

مسؤول ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ مازندران ادامه داد: این نمایشگاه صبح روز سه شنبه ۱۹ آذرماه سال جاری ساعت ۱۰صبح با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح می شود.

وی افزود: استانداری، پارک علم و فناوری مازندران، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دانشگاه ها و مرکز نمایشگاه بین‌المللی در برگزاری این نمایشگاه با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همکاری دارند.

رمدانی بیان کرد: با توجه به حضور شرکت‌ها، دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها و همین طور استارت آپ‌ها در نمایشگاه الکامپ وفن بازار( دستاوردهای پژوهشی و دانش بنیان ) مازندران می توان برگزاری آن را فرصتی برای برقراری ارتباط بیشترمیان بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی، صنعتی و در نهایت زنجیره اکوسیستم کسب و کارهای نوپا عنوان کرد.

وی گفت:در همین راستا استانداری از تمامی دستگاه های دولتی برای حضور در نمایشگاه الکامپ و فن بازار استان مازندران دعوت کرد وکمیته اجرایی نمایشگاه هم با مسؤولیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران تشکیل شد.

رمدانی از همه علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات، دستاوردهای پژوهشی و فعالان کسب و کارهای نوپا برای شرکت و بازدید از نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران دعوت کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه