اخبار داغ

رئیس اداره راهداری ملایر:

۴۵۰ تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی ملایر انجام شد

۴۵۰ تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی ملایر انجام شد
رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ملایر گفت: راهداران ملایری در راستای بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته روزانه بیش از ۴۵۰ تن نمک‌پاشی در محورهای مختلف مواصلاتی انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اسماعیل صفوی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بارش برف در شهرستان ملایر اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشت تمام محورهای مواصلاتی شهرستان با بارش برف و باران همراه بوده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به آماده باش نیروهای راهدار شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به‌ پیش‌بینی‌های انجام‌شده و هشدارهای هواشناسی تمام نیروهای راهداری شهرستان در آماده‌باش بوده و در راهدارخانه‌ها مستقر بودند.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط راهداران ملایر در بارش‌های روز گذشته بیان کرد: قبل از شروع بارش‌ها، نمک‌پاشی در محورهای مختلف شهرستان انجام شد.

,

وی افزود: پس از شروع بارش‌ها تیغه‌زنی و برف‌روبی در محورها انجام شد تا شهروندان بدون مشکل در جاده‌ها تردد داشته باشند.

,

صفوی زاده تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز است و هیچ‌گونه مشکلی در ترددها نیست.

,

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های دو روز گذشته، روزانه بیش از ۴۵۰ تن ماسه‌ریزی و نمک‌پاشی در جاده های شهرستان انجام شده است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای ملایر خاطرنشان کرد: راهدارخانه یونس، زاغه، زنگنه و آورزمان طی ۴۸ ساعت گذشته فعال بوده است.

,

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر تردد وسائل نقلیه بدون هیچ مشکلی در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه