اخبار داغ

حاجی دلیگانی در نطق میان دستور:

یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخت شده است

یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخت شده است
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای رئیس جمهور! قانون گریزی از صفات عجین شده شما است؛ هرقانونی با سلیقه شما سازگار باشد اجرا می کنید و هر قانون که خلاف آن باشد، اجرا نمی‌کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور گفت: مردم سوال می کنند چرا علیرغم این همه ذخایر نفتی وضعیت کشور ما این گونه است. به نظر من یکی از اصلی ترین مشکلات اقتصادی ضعف قوه مجریه است. رئیس جمهور مسئولیت اداره کشور را برعهده دارد اما با ضعف و سستی در مدیریت، مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه شروع گرانی ها از سوی شرکت های دولتی بوده است،اظهار داشت: چرا شرکت های دولتی کالاهای خود را گران کرده اند؟  این کار زمینه گران شدن کالاهای دیگر را فراهم کرده است. میلگرد هر کیلو ۴۰۰ تومان و هر ورق فلزی ۱۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است. قطعات خودرو بین ۱۵ تا ۲۰ درصد گران شده است.
,
 
,
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: چرا به مردم توضیح نمی دهید از ۲۷ فروردین سال ۹۷ تا ۱۶ مرداد همان سال بیش از ۲۱ میلیارد دلار را بر باد دادید. مردم می گویند نه تنها ۵۰ هزار تومان نمی خواهیم بلکه ۵۰ هزار توان به دولت میدهیم تا قیمت ها را به میزان سه هفته قبل بازگرداند.
,
 
,
حاجی دلیگانی تصریح کرد: طبق آمار موجود یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می شود.
, حاجی دلیگانی تصریح کرد: طبق آمار موجود یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می شود., حاجی دلیگانی تصریح کرد: طبق آمار موجود یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می شود.,
 
,
وی از رئیس جمهور خواست گزارشی از ۱۴ میلیارد دلاری که به واردات کالاهای اساسی اختصاص یافته است، ارائه دهد و گفت: آقای رئیس جمهور اظهارات شما عموماً مظهر ایجاد دو قطبی و تشویش در اذهان عمومی است.
,
 
,
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: شما نتوانستید اختلاف بین بنیاد شهید و سازمان برنامه را حل کنید و جانبازان به خاطر افزایش قیمت دارو و درمان دچار مشکلات اساسی هستند.
,
 
,
حاجی دلیگانی خطاب به روحانی گفت: قانون گریزی از صفات عجین شده شماست. هرقانونی با سلیقه شما سازگار و عجین باشد اجرا می کنید و هر قانون که خلاف آن باشد، اجرا نمی کنید.
,
 
,
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما درباره پرداخت یارانه سوخت به مردم اظهار کرد: «همانطور که پیشتر هم اعلام کرده بودیم، مبالغ حاصله از فروش و صادرات بنزین در سه مرحله به حساب ۶۰ میلیون نفر تحت ۱۸ میلیون خانوار واریز شد».
, محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما درباره پرداخت یارانه سوخت به مردم اظهار کرد: «همانطور که پیشتر هم اعلام کرده بودیم، مبالغ حاصله از فروش و صادرات بنزین در سه مرحله به حساب ۶۰ میلیون نفر تحت ۱۸ میلیون خانوار واریز شد».,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه