اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد؛

پرداخت ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال

پرداخت ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال
رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ پرداخت کرده‌اند، گفت: تعدادی از مددجویان کبودراهنگ نیز با دریافت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امداد وارد بازار کار شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اینکه طی ۸ ماهه  سال‌جاری ۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش ایجاد شده است، اظهار کرد: در جهت اجرای طرح‌های خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش بیش از  ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از منابع بانکی و داخلی پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ پرداخت کرده‌اند، افزود: تعدادی از مددجویان کبودراهنگ نیز با دریافت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امداد وارد بازار کار شده‌اند.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از مهمترین اهداف این نهاد است که با همکاری بانک‌های عامل تلاش می کنیم گام‌های موثرتری را در مسیر خودکفایی مددجویان برداریم.

,

وی با قدردانی از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تصریح کرد: با توجه به ایام باقی مانده در سال‌جاری، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تمامی اعتبارات تخصیصی به اشتغال مددجویان را جذب کنیم.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ  با بیان اینکه اشتغال پایدار زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود، تاکید کرد: در ۸ ماهه سال جاری به ۴۸۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش های مهارت آموزی ، آموزش کارآفرینی و  کوتاه مدت و بلند مدت داده شده است.

,

وی گفت: در خصوص بافت  فرش توسط مددجویان،  این شهرستان طی ۸ ماه سالجاری طرح‌های اشتغال طبق استعداد و علاقه مددجویان و همچنین ظرفیت های شهرستان اجرا می شوند تا هیچ خللی در روند توانمندی خانواده‌ها وارد نشود.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه طی ۸ ماهه  سال‌جاری ۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، افزود: در جهت اجرای طرح‌های خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش بیش از  ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از منابع بانکی و داخلی  پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ پرداخت کرده‌اند، اظهار کرد: تعدادی از مددجویان کبودراهنگ نیز با دریافت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امداد وارد بازار کار شده‌اند،

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از مهم ترین اهداف این نهاد است که با همکاری بانک‌های عامل تلاش می کنیم گام‌های موثرتری را در جهت خودکفایی مددجویان برداریم.

,

وی با تشکر از بانک‌های عامل در اعطاء تسهیلات اشتغال به مددجویان تصریح کرد: با توجه به ایام باقی مانده در سال‌جاری، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تمامی اعتبارات تخصیصی به اشتغال مددجویان را جذب کنیم.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ  با بیان اینکه اشتغال پایدار زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود،تاکید کرد: در ۸ ماهه سال جاری به ۴۸۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش های مهارت آموزی، آموزش کارآفرینی و  کوتاه مدت و بلند مدت داده شده است

,

ابراهیمی در خصوص بافت  فرش توسط مددجویان ،  یادآور شد: این شهرستان طی ۸ ماه سال جاری به تعداد ۳۳ تخته با ۱۲۴ مترمربع به ارزش ۴ میلیارد ریال برای مددجویان درآمدزایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه