اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

ثبت نام 33 دواطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن

ثبت نام 33 دواطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن
فرماندار کاشمر از ثبت نام 33 داوطلب برای تصاحب کرسی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن تا پایان زمان قانونی خبر داد و گفت: جوانترین داوطلب در این حوزه انتخابیه متولد 1365 و پیرترین متولد 1336 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از دهم آذرماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا روز گذشته ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پس از پایان مهلت قانونی تعداد 33 نفر با تحویل مدارک خود برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه داوطلب شده اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 29 نفر مرد و 4 نفر زن هستند که از همه اقشار و گروه های سیاسی در این بین حضور دارند.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه  بر اساس اطلاعات ثبت شده مدرک تحصیلی داوطلبان 1 نفر لیسانس و ایثارگر، 25 نفر کارشناسی ارشد، 6 نفر دکتری و 1 نفر حوزوی است، تصریح کرد: شغل 1 نفر روحانی، 8 نفر استاد دانشگاه، 8 نفر فرهنگی، 8 نفر کارمند، 3 نفر بازنشسته، 5 نفر سایر و یک نفر آزاد است.

,

وی با اشاره به اینکه 30 درصد از ثبت نام کنندگان جز ایثارگران هستند، اذعان کرد: 1 نفر از داوطلبین جزو نمایندگان ادوار گذشته و 7 نفر نیز سابقه داوطلبی در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی را دارا هستند.

,

ساقی با بیان اینکه جوانترین داوطلب متولد 1365 و پیرترین متولد 1336 است، عنوان کرد: در اولین روز از ثبت نام 2نفر، روز دوم 1نفر، روز سوم 1نفر، روز چهارم 3 نفر، در پنجمین روز 7 نفر، در ششمین روز 9نفر و در روز هفتم 10 نفر ثبت نام خود را با تحویل مدارک لازم نهایی کرده اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه