اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

روزانه 250 مورد بازرسی از اصناف استان زنجان صورت می‌گیرد/ تشکیل 510 پرونده تخلفات صنفی در استان زنجان

روزانه 250 مورد بازرسی از اصناف استان زنجان صورت می‌گیرد/ تشکیل 510 پرونده تخلفات صنفی در استان زنجان
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر بازار استان زنجان گفت: روزانه 250 مورد بازرسی از اصناف فعال در استان زنجان انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ناصر فغفوری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه روزانه 250 بازرسی از اصناف فعال در استان زنجان انجام می‌شود اظهار کرد: تعداد بازرسی‌ها نسبت به گذشته 2.5 برابر افزایش یافته و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 510 پرونده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 10 درصد بازرسی‌ها منجر به تشکیل پرونده شده است افزود: تشکیل پرونده‌ها در حوزه بازرسی از 5 درصد به 10 درصد افزایش یافته است.

,

رئیس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم نظارتها را طوری انجام دهیم که رضایت مردم جلب شود عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده شاهد افزایش قیمت اقلام پرمصرف مردم بعد از افزایش قیمت بنزین در استان زنجان نبودیم و افزایش قیمت برخی از اقلام به لحاظ فصل تولید بوده که سالانه شاهد بروز این امر در مقاطع مختلف سال هستیم.

,

فغفوری ابراز کرد: دریافت شکایات به صورت اینترنتی راه انداری شده است و افراد می‌توانند با مشاهده قیمت اقلام در سامانه آپ و بروز تخلفات در واحدهای صنفی‌، شکایت خود را در سامانه ثبت کرده و نتایج بازرسی نیز در این سامانه قابل مشاهده است.

,

 افزایش 20 درصدی قیمت قطعات وارداتی خودرو

,  افزایش 20 درصدی قیمت قطعات وارداتی خودرو,

اسماعیل مسلمی رئیس بازرسی سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه افزود: از زمان آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی در سطح استان زنجان 4 هزار و 359 مورد بازرسی از اصناف فعال سطح استان انجام شده است.

,

رئیس بازرسی صمت استان زنجان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح نظارت در سطح استان 510 پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 110 میلیارد ریال بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه به گزارشات مردمی نیز در کمترین زمان رسیدگی می‌شود افزود: 334 مورد گزارشات مردمی داشتیم که 22 مورد از آن قابل پیگیری بود.

,

مسلمی عنوان کرد: 82 مورد از گزارشات مردمی هم منجر به تشکیل پرونده شده است و مردم زنجان همکاری خوبی در این مورد در سطح استان دارند.

,

وی در مورد افزایش قیمت قطعات وارداتی خودرو افزود: لوازم یدکی وارداتی خودرو تقریبا 20 درصد افزایش یافته و قیمت لوازم یدکی تولید داخل نیز حدود 5 تا 10 افزایش دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه