اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد

طرح مدیریت سوخت تغییر نمی‌کند/ لزوم کنترل قیمت‌ها

طرح مدیریت سوخت تغییر نمی‌کند/ لزوم کنترل قیمت‌ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد امکان تغییر در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت گفت: هر گونه تغییر در اجرای این طرح در شرایط کنونی منتفی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار پس از اجرای طرح مدیریت مصرف نگارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمعی از نمایندگان این طرح را امضا کردند، گفت: ما سعی داشتیم دو فوریت این طرح رأی بیاورد، اما یک فوریت آن رأی آورده و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شده و پس از بررسی در این کمیسیون به صحن ارجاع داده می‌شود.

,

وی با بیان اینکه درست است که کنترل بازار به دلایل مختلف از جمله گستردگی کار سختی است و عده‌ای از شرایط موجود سوءاستفاده خواهند کرد، بیان کرد: با این وجود وظیفه ما تلاش در راستای کنترل بازار است.

,

بیگدلی تاکید کرد: نباید در انتظار شرایط بمانیم و بگوییم چون سخت است و نمی‌شود پس کاری انجام ندهیم.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کالاها و خدماتی که تحت تاثیر قیمت بنزین بوده مشخص و تاثیر افزایش قیمت بر آنها اعلام شود، گفت: با این اعلام قیمت، زمینه برخورد با افزایش دهندگان غیرقانونی قیمت کالاها برخورد لازم فراهم می‌شود و باید برای کسانی که قیمت کالاهای غیر مرتبط را افزایش می‌دهند پنج برابر جریمه تعیین کرد.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید مقدار درآمد و مصارف حاصل از مدیریت سوخت در کشور مشخص شود، ادامه داد: دولت باید اعلام کند از محل اجرای این طرح چقدر درآمد داشته و چقدر آن به مردم واریز شده است.

,

بیگدلی با بیان اینکه پیشنهاد شده سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت ماهانه درآمد حاصل از طرح مدیریت سوخت را به نمایندگان گزارش دهد، افزود: وزارت تعاون نیز باید هر ماه اعلام کند چه میزان به حساب مردم واریز کرده است و تاکید داریم ۱۰۰ درصد این درآمدها به حساب مردم بازگردد و در محل دیگری هزینه نشود.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با مسؤولان خاطی در این بخش برخورد شود‌، گفت: همچنین باید بنزین سفر نوروزی و تابستانی برای مردم در نظر گرفته شود.

,

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد امکان تغییر در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اظهار کرد: هر گونه تغییر در اجرای این طرح در شرایط کنونی منتفی است.

,

بیگدلی در پاسخ به سؤالی در مورد استیضاح وزیر نفت بیان کرد: این استیضاح در شرایط بین‌المللی و داخلی کشور به نظر درست نمی‌آید.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات وزیر نفت را بی نقص نمی‌داند، تصریح کرد: با استیضاح یک شخص کارها درست نمی‌شود و با توجه به اینکه در شرایط حساس قرارداریم، این جا‌به‌جایی‌ها کار درستی نیست.

,

بیگدلی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد ثبت اطلاعات اموال خود در سامانه سناد گفت: بنده اموال خود را در این سامانه ثبت کرده‌ام.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه