اخبار داغ

سه امتیازی که حکم نان شب برای منصوریان دارد

سه امتیازی که حکم نان شب برای منصوریان دارد
سبزپوشان بعد از باخت در مقابل پرسپولیس حال محکوم isjند که این بازی را ببرند چرا که هر نتیجه دیگر شاید مقدمه ای باشد تا در پایان نیم فصل نیمکت این دستخوش تغییرات شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته چهاردهم دوشنبه 18 آذر ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نساجی در هفته قبل توانست در مقابل سپاهان بازی خوبی را ارائه دهد و با تساوی در مقابل طلایی پوشان به صدر نشینی این تیم در صدر جدول پایان داد، تا نشان دهد علی رغم اینکه 8 هفته است بردی نداشته اما حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.

,

سبزپوشان بعد از باخت در مقابل پرسپولیس حال محکومند که این بازی را ببرند چرا که هر نتیجه دیگر شاید مقدمه ای باشد تا در پایان نیم فصل نیمکت این دستخوش تغییرات شود.

,

داوران دیدار ذوب‌آهن و نساجی

,

این بازی از ساعت 17:30 روز دوشنبه و در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود که حسن اکرمی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و علی‌رضا ایلدروم، علی‌رضا مرادی، سیدرضا مهدوی، روح‌الله شریفی و حمیدرضا افشون کمک‌های وی هستند؛ علی‌رضا کهوری نیز ناظر داوری این بازی است.

,

محرومان و مصدومان دو تیم

,

ذوب‌آهن برای این دیدار محرومی ندارد و بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی می‌توانند به میدان بروند؛ در نساجی اما علی شجاعی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش مقابل ذوب‌آهن نیست.

,

برنامه کامل بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

,

دوشنبه 18 آذر ماه

,

ماشین‌سازی‌ تبریز – تراکتور تبریز

,

فولاد خوزستان – پارس جنوبی جم

,

شهر خودرو – سپاهان اصفهان

,

ذوب‌آهن اصفهان  – نساجی مازندران

,

پیکان – استقلال

,

سه‌شنبه 19 آذر ماه

,

شاهین شهرداری‌بوشهر – صنعت نفت آبادان

,

نفت‌ مسجدسلیمان – سایپا

,

پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه