اخبار داغ

باز هم سر مردم کلاه رفت!

کلاهبرداری یک نمایندگی خودرو موجب تجمع 70 مالباخته در کرج شد + تصاویر و فیلم

کلاهبرداری یک نمایندگی خودرو موجب تجمع 70 مالباخته در کرج شد + تصاویر و فیلم
جمعی از مالباختگان به واسطه کلاهبرداری یکی از نمایندگی های ایران خودرو در استان البرز تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جمعی از مالباختگان به واسطه کلاهبرداری یکی از نمایندگی های ایران خودرو در استان البرز تجمع کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
یکی از مالباختکان در حاشیه این اتفاق که روز یکشنبه به وقوع پیوست، به خبرنگار تیتریک، گفت: "بر اساس اعلام رسانه ها و مراجع رسمی که ایران خودرو از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، بنده و قریب به 70 مالباخته که غالبا افراد ضعیف و کارگر هستند به یکی از نمایندگی های کرج مراجعه کردیم.
, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
مالک این نمایندگی پس از اخذ پول از ما، قراردادهایی را تحویل دادند اما پس از مراجعه به ایران خودرو آنها اعلام کردند این قراردادها کلاهبرداری و خارج از سامانه ما بوده است. 
,
 
,
این نمایندگی پلمب شده است اما با هماهنگی یکی از نگهبانان وارد این مجموعه شده ایم و جمعیتی که در تصاویر مشاهده می کنید مالباخته های این نمایندگی هستند". 
,
 
,
, ,
 
,
البته در نامه ای که تعدادی از متقاضیان خودرو ان را امضا کرده اند آمده است؛ با عنایت به اینکه ...صاحب امتیاز شماره ... خلاف مقررات عمل نموده و مرتکب کلاهبرداری شده است و با توجه به اینکه وی به واسطه شکایت شخص دیگری با موضوع جدا از مسئله اینجابان در بازداشت به سر می برد خواهشمندیم هر چه سریعتر تدابیری اندیشیده شود تا از رهایی ایشان و فرار وی از چنگال قانون ممانعت به عمل آید. 
,
 
,
ضمنا لازم به ذکر است از طریق مرجع عمومی شکایت های لازم انجام شده است. در ادامه تصاویر و فیلم از این تجمع را مشاهده خواهید کرد؛
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید
, برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید, کلیک,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه