اخبار داغ

ماجرای اعتصاب صبح امروز در بیمارستان الزهراء اصفهان چه بود؟

ماجرای اعتصاب صبح امروز در بیمارستان الزهراء اصفهان چه بود؟
کارکنان بیمارستان الزهرا(س) اصفهان صبح امروز اعتصاب کردند؛ صاحب نیوز ماجرای این اعتصاب را پیگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ صبح امروز جمعی از کارکنان بیمارستان الزهراء(س) اصفهان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات شامل کارانه و اضافه کاری در محوطه داخلی این مرکز درمانی تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بنا بر اظهارات افراد حاضر در این تجمع، کارانه و اضافه کاری این افراد از 9 ماه قبل تا کنون پرداخت نشده و مسئولان دانشگاه هم پاسخ شفافی در این زمینه ندادند.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در همین رابطه به خبرنگار اجتماعی صاحب نیوز گفت: این دانشگاه مطالبات زیادی از سازمان های بیمه گر طلب دارد و همین موضوع باعث شده تا مطالبات کارکنان به تعویق بیفتد.

, صاحب نیوز,

آرش نجیمی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبلغ 548 میلیارد و 200 میلیون تومان بابت سال های 97 و 98 از سازمان تأمین اجتماعی و مبلغ 190 میلیارد و 600 میلیون تومان بابت سال های 96 و 97 از سازمان بیمه سلامت طلب دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: در دو ماه گذشته هم هیچ مبلغی از سمت سازمان های بیمه گر به دانشگاه پرداخت نشده و این حجم از مطالبات روند پرداختی به کلیه پرسنل اعم از کارکنان و اعضای هیئت علمی را با اخلال مواجه کرده است.

,

کارکنان بیمارستان الزهرا(س) در تشریح مشکلات خود بیان کردند: حقوق ثابت کارکنان این بیمارستان، کفاف زندگی را نمی‌دهد؛ امور رفاهی هم پاسخگوی نیاز ما نیست به طوری که در دو ماه گذشته وعده نهار برای کارکنان حذف شد.

,

به گفته آن ها، به کارکنان این بیمارستان، شیفت اضافه کاری داده می‌شود اما مبلغی بابت آن پرداخت نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه