اخبار داغ

مسئول نظارت دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

آمادگی بیشتر بیمارستان های همدان در موج دوم آنفولانزا

آمادگی بیشتر بیمارستان های همدان در موج دوم آنفولانزا
مسئول نظارت و اعتبار دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به موج دوم آنفلونزا در هفته های آتی گفت: بیمارستان های همدان به خصوص بثت و سینا آمادگی بیشتری دارند و تخت های بیشتری به مبتلایان این بیماری اختصاص خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کریمی، مسئول نظارت دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: مشکلاتی که در بستری کردن بیماران مبتلا به آنفولانزا در سطح استان وجود داشت در موج دوم کمتر خواهد شد چرا که تدابیری اندیشیده شد که با دستور رییس دانشگاه علوم پزشگی از دو تا بیمارستان بعثت و سینا مبنی بر خالی کردن بخش های کمتر ضروری مثل جراحی های زیبایی و موارد دیگر تخت های بیشتری را خالی کنند و در اختیار بیماران مبتلا به آنفولانزا اختصاص دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با اشاره به این که موج دوم خفیف تر از موج اول می باشد افزود: موج اول آنفولانزا که تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید بسیار شدیدتر از موج دوم بوده وپیش بینی می شود آمار مبتلایان به آنفلونزا در موج دوم کمتر باشد.

,

کریمی با توجه به نگرانی افراد مبتلا به آنفولانزا گفت: افرادی که در موج اول مبتلا شدند نگران ابتلا دوباره به این ویروس نباشند چرا که بدن آنها تا شش ماه واکسینه شده است.

,

مسئول نظارت دانشگاه علوم پزشکی، با تاکید بر مراقبت های فردی افزود: توصیه می شود  افرادی که مبتلا شدند مرخصی بگیرند و به محل کار یا مدرسه نروند و رعایت بهداشت فردی و شستن مرتب دست ها و ماسک زدن در جمع های عمومی را فراموش نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه