اخبار داغ

عضو هیات علمی پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی:

دانشجویان معماران آینده کشور هستند

دانشجویان معماران آینده کشور هستند
عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: دانشجویان امروز جمعیت فراگیری را در جامعه تشکیل داده‌اند و مدیران و معماران آینده ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ، دکتر مقصود فراستخواه صبح امروز در مراسم روز دانشجو که در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم از پس مشکلات سرزمینمان بربیایم نیاز به کنش داریم چراکه جامعه ایران در موقعیت حساس و نگران‌کننده قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: در جامعه ایران تغییر‌های فرهنگی مهمی اتفاق افتاده، جهان زندگی ایرانی در حال تغییر است و همین‌طور زیست جهان هم مدام در تغییر است.

,

عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی ادامه داد: سیستم‌های ما با زیست جهان است ولی ساختارهای ما نمی‌توانند همراهی و همزبانی رضایت‌بخشی با جهان زندگی ایرانی داشته باشند.

,

فراستخواه با بیان اینکه هویت و فرهنگ جامعه خود را در گذشته مدیون دانشمندان هستیم، گفت: جهان زندگی ایرانی پویاست و محتوای جامعه ایرانی در حال تغییر است.

,

اکنون ۴۹ هزار دانشجو در ایران در حال تحصیل هستند

, اکنون ۴۹ هزار دانشجو در ایران در حال تحصیل هستند,

وی ادامه داد: ابوریحان بیرونی، زکریای رازی، ابن سینا و دانشمندان بسیاری نیز سرمایه کشور هستند که به جامعه ما هویت بخشیدند؛ امروز کمتر نخبگانی هستند که به فکر منابع ایرانی باشند، جامعه به نخبگان و دانشجویان چشم دوخته است.

,

عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی تصریح کرد: دانشجویان امروز جمعیت فراگیری را در جامعه تشکیل داده‌اند و مدیران و معماران آینده ایران هستند.

,

فراستخواه عنوان‌کرد: اکنون ۴۹ هزار دانشجو در ایران در حال تحصیل هستند و دارای چند ویژگی هستند که یکی‌از ویژگی دانشجویان امروز تنوع قومی در دانشگاه‌ها است وکه می‌توانند معرف همه زبان‌ها و سبک فرهنگ‌ها باشند.

,

انتهای‌ پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه