اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

دانشجوها در همه زمینه ها توانمندی خودشان را به نمایش گذاشتند

دانشجوها در همه زمینه ها توانمندی خودشان را به نمایش گذاشتند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان  گفت: دانشجوها در همه زمینه ها توانمندی خودشان را در همه مراحل به نمایش گذاشتند و زمانی که نیاز بوده در جنگ حضور یابند، جوانان دانشگاهی حضور فعال داشتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مرتضی قائمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ظهر امروز در همایش روزدانشجو، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: هر گفتمانی برای تثبیت خودش نیاز به هزینه دارد و گفتمان جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری هزینه های سنگینی را تقدیم کرده و برای ثبییت خودش با اراده ترین ترین جوانان در این راه به
شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
,

وی ادامه داد: دانشگاه سهم خودش را چه قبل از انقلاب و در طول جنگ همچنین در حوادث اخیر به انقلاب و گفتمان امام و ادا کرده است.

,

قائمی گفت: دانشجوها در همه زمینه ها توانمندی خودشان را در همه مراحل به نمایش گذاشتند و زمانی که نیاز بوده در جنگ حضور یابند، جوانان دانشگاهی حضور فعال داشتند.

,

رئیس دانشگاه آزاد همدان با اشاره به سفر نیکسون که سه تن از دانشجویان در آن به شهادت رسیدند گفت: دانشگاه بیداری و نقش خودش را برای همه ادا کرد و در دفاع مقدس هم نیز دانشگاهیان شهدای بسیاری را تقدیم امام و انقلاب کردند.

,

وی با اشاره به آگاهی بیشتر دانشجویان در همه زمینه ها افزود: امروزه دانشجویان جز فرهیختگان و افراد آگاه مملکت هستند و در همه زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی فعالیت دارند و اینگونه دین خود را ادا می کنند.

,

قائمی با بیان اینکه همیشه سلاح جنگی و نظامی ابزار دفاع از یک گفتمان نیست گفت: گفتمان همیشه حراست نظامی ندارد. گفتمان گاهی حراست سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه