اخبار داغ

اقدام تعجب انگیز شهرداری تهران درقبال شرکت‌های مسافربری

اقدام تعجب انگیز شهرداری تهران درقبال شرکت‌های مسافربری
دبیر کانون کارفرمایی سواری کرایه برون شهری گفت: در شرایطی که نرخ سوخت خودروهای کرایه برون شهری ۵۰ درصد افزایش یافته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجاره بهای غرفه‌های آن را بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ درصد افزایش داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر کانون کارفرمایی سواری کرایه برون شهری گفت: در شرایطی که نرخ سوخت خودروهای کرایه برون شهری ۵۰ درصد افزایش یافته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجاره بهای غرفه‌های آن را بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ درصد افزایش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رضا بهشتی در گفتگویی از افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ درصدی نرخ اجاره‌ بهای غرفه‌های شرکت‌های تعاونی سواری کرایه برون‌شهری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد و گفت: امروز در این خصوص جلسه‌ای با حضور مسئولان شهری، تعزیرات استان تهران و سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده برگزار شد تا نسبت به تعدیل این قیمت‌ها تجدیدنظر کند که علی‌رغم اذعان مسئولان تعزیرات و حمایت مبنی بر غیرقانونی بودن این افزایش، شهرداری بر قانونی بودن آن اصرار دارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: علاوه بر اعتراض شرکت‌ها، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم پیگیر موضوع افزایش بالای نرخ اجاره غرفه‌های شرکت تعاونی سواری‌های برون‌شهری است ولی به‌‌نظر می‌رسد گوش شهرداری به این حرف‌ها بدهکار نیست.
,
 
,
دبیر کانون کارفرمایی سواری کرایه برون شهری با اشاره به این مطلب که شهرداری تهران زیرمجموعه هیچ وزارتخانه‌ای نیست و این موضوع باید در خود شهرداری پیگیری شود، اذعان کرد: در صورت اجرای این نرخ‌ها هزینه‌هایی به این بخش تحمیل شده و باید نرخ مسافران هم افزایش یابد و این در حالی‌است که براساس مصوبه سران سه قوه ۵۰ درصد به نرخ سوخت بدون افزایش کرایه صورت گرفته است.
,
 
,
بهشتی افزود: در شرایطی که سازمان‌ پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرایط موجود باید حتی اجاره‌بها را کم کند به یک‌باره اجاره یک غرفه را از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در ماه افزایش داده است.
,
 
,

 

 

منبع: آنا

انتهای پیام/۴۱۰۵/

,

, ,

 

,

 

,

منبع: آنا

,

انتهای پیام/۴۱۰۵/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه