اخبار داغ

پاتک پلیس به جاعلان اسناد مسافرتی

پاتک پلیس به جاعلان اسناد مسافرتی
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از انهدام باند جعل و توزیع اسناد اقامتی و مسافرتی در شمال تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از انهدام باند جعل و توزیع اسناد اقامتی و مسافرتی در شمال تهران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرهنگ علی محمدی، گفت: چندی پیش اخبار و گزارش هایی در خصوص فعالیت اعضای یک باند که اقدام به تهیه مدارک اقامتی و مسافرتی جعلی برای صدها مهاجر غیرقانونی می کردند، دریافت کردیم.
,
 
,
این مقام انتظامی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که اعضای این باند در ۶ ماه گذشته تعداد زیادی گذرنامه و مدارک مسافرتی مفقودی یا سرقتی را که از طریق همدستانشان به دست آورده بودند با جعل اسناد به مهاجران غیر قانونی که قصد سکونت در کشور ایران و یا قصد خروج از کشور و مهاجرت به سایر کشورها را دارند با قیمت های هنگفتی فروخته اند.
,
 
,
وی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه این متهمان در محدوده پارک وی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
,
این مقام انتظامی افزود: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته هفدهم آذر ماه تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان وارد عمل شد.
,
 
,
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: در این عملیات پلیسی ماموران اعزامی موفق شدند اعضای این باند ۴ نفره جاعل را در مخفیگاهشان قبل از متواری شدن دستگیر کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی اعم از پاسپورت و روادید و کارت کشف شد، اضافه کرد: متهمان در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند: به ازای جعل هر کارت یا سند ، مبلغی بین ۵۰۰ هزار تا ۳میلیون تومان دریافت می کردند.
,
 
,
محمدی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.
,
 
,
منبع: مهر
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه