اخبار داغ

بذرپاش در رشت:

عده‌ای با عملیات فریب سال‌هاست کشور را اداره می‌کنند/ اتفاقی که در برجام‌ رخ داد کمتر از مشروطه نیست/ دلم برای دولت روحانی می سوزد!

عده‌ای با عملیات فریب سال‌هاست کشور را اداره می‌کنند/ اتفاقی که در برجام‌  رخ داد کمتر از مشروطه نیست/ دلم برای دولت روحانی می سوزد!
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه عده‌ای در کشور با عملیات فریب سال‌هاست کشور را اداره می‌کنند، گفت: یک نهضت عظیم فریب‌کاران در اداره کشور داشتیم که ظهور و بروزشان متفاوت بوده و اصلی‌ترین اقدامشان این بوده که به مردم آدرس غلط می‌دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، مهرداد بذرپاش بعداز ظهر امروز در همایش نقش دانشجو بر مسائل روز کشور به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه گیلان اظهار کرد: در گذشته نقش دانشجو در تصمیم‌سازی کشور بسیار مؤثرتر بود این در حالی است که اکنون دانشگاه‌ها افت محسوسی پیداکرده که اتفاقات ۱۸ تیر سال ۷۷ نقش ویژه‌ای در این امر داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، مهرداد بذرپاش بعداز ظهر امروز در همایش نقش دانشجو بر مسائل روز کشور به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه گیلان اظهار کرد: در گذشته نقش دانشجو در تصمیم‌سازی کشور بسیار مؤثرتر بود این در حالی است که اکنون دانشگاه‌ها افت محسوسی پیداکرده که اتفاقات ۱۸ تیر سال ۷۷ نقش ویژه‌ای در این امر داشت., 8دی,

وی با بیان اینکه عده‌ای با عملیات فریب سال‌هاست کشور را اداره می‌کنند، گفت: یک نهضت عظیم فریب‌کاران در اداره کشور وجود داشت که اصلی‌ترین اقدامشان این بوده که به مردم آدرس غلط می‌دادند.

,

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه جبهه انقلاب نتوانست در این باره به‌خوبی روشنگری کند، گفت: اکنون در تمامی شاخص‌ها رشد داشته ایم اما حال مردم و کشور خوب نیست.

,

وی با تأکید بر اینکه نقش دانشجو روشن کردن مسیر برای مردم است، گفت: جنبش های دانشجویی نباید تحت تأثیر کانال‌های طراحی‌شده توسط سیاسیون قرار بگیرند بلکه روشن کردن مسیر برای مردم است.

,

بذرپاش دوگانه فیلترینگ و عدم فیلترینگ، محدودیت و آزادی را از حربه‌های نهضت فریب و آدرس غلط دادن به مردم عنوان کرد و گفت: مباحثی از قبیل فیلترینگ و افزایش دوقطبی مخالف و موافق  در زمان انتخابات افزایش پیدا می‌کند و در این زمان نقش دانشجو برای روشنگری بیشتر است.

,

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تأکید بر اینکه مجلس حتماً نباید وکیل الدوله باشد، گفت: مجلس باید حکیم و مستقل باشد و این به معنای استقلال و جدا بودن از دولت نیست،

,

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه مجلس باید مستقل از سایر قوا در چهارچوب تصمیم‌سازی مملکت نقش‌آفرینی کند، ادامه داد: برخی اوقات دلم برای دولت روحانی می‌سوزد، زیرا وزرا کار خودشان را می‌کنند.

,

** اتفاقی که در برجام‌  رخ داد کمتر از مشروطه نیست

, ** اتفاقی که در برجام‌  رخ داد کمتر از مشروطه نیست, ** اتفاقی که در برجام‌  رخ داد کمتر از مشروطه نیست,

وی ادامه داد: در سال ۹۲ با معرفی کابینه روحانی مشخص بود که مجلس خوب عمل نکرده که یک کابینه خسته و میلیاردر بر سرکار آمد.

,

بذرپاش با بیان اینکه مجلس در خصوص برجام کشور را معطل کرد، افزود: اتفاقی که در برجام‌  رخ داد کمتر از اتفاق مشروطه نیست همه این اتفاقات از جنس تکرار در طول تاریخ است که با ایجاد دوقطبی‌هایی ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه دانشجویان باید کاری کنند تا عناصر صالح را وارد مجلس کنند تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید ازلحاظ روشنگری و مطالبه گری پیشرفت کنند تا دولت‌مردان و نمایندگان و تصمیم‌سازان خوبی تربیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه