اخبار داغ

درگیری پسر قلعه نویی با خبرنگاران!

درگیری پسر قلعه نویی با خبرنگاران!
سرمربی تیم سپاهان به خاطر حضور پسرش در نشست خبری خود با تعدادی از خبرنگاران و نیز عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی که پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل شهر خودرو در نشست خبری حاضر شده بود، یک نفر همراه و نیز پسرش را با خود به محل نشست خبری آورد. پس از اعتراض عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و نیز خبرنگاران نسبت به حضور پسر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری، سرمربی سپاهان گفت که او همراهش است و کسی کاری با وی نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
پس از این اتفاق، پسر قلعه‌نویی با تعدادی از خبرنگاران و عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درگیر شد که در ادامه قلعه‌نویی محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد. پس از پایان این غائله، قلعه‌نویی دوباره به نشست خبری بازگشت.
,
 
,
او در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفته بود سپاهان از لحاظ مهره خیلی بهتر از شهر خودروست، اما مقابل مشهدی‌ها دست و پا بسته بود، گفت: تیم شما خیلی بهتر است و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.
,
 
,
سرمربی سپاهان در واکنش به انتقادات شدید یک خبرنگار از قضاوت بیژن حیدری تصریح کرد: صحبت شما کاملاً درست است. من چه باید بگویم؟!
,
 
,
قلعه‌نویی در مورد سر داده شدن شعارهایی درباره مافیای او گفت: این شعارها درباره من است، چون آدم بدی هستم!
,
 
,
وی سپس نشست خبری را ترک کرد.
,
 
,
منبع: خبرورزشی
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه