اخبار داغ

وقتی شرکت سایپا بیش از حد پیش فروش می‌کند

وقتی شرکت سایپا بیش از حد پیش فروش می‌کند
نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز گزارش کمیسیون درباره شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو که توسط کارشناسان و کمیته اقتصادی کمیسیون تهیه شده بود، مطرح و قرائت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز گزارش کمیسیون درباره شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو که توسط کارشناسان و کمیته اقتصادی کمیسیون تهیه شده بود، مطرح و قرائت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بنا شد تا در جلسات بعد اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را پیرامون این گزارش در کمیسیون مطرح کنند و پس از آن جمع‌بندی نهایی درباره آن انجام شود.
,
 
,
فردی با یک کد ملی 18 خودرو ثبت‌نام کرده است
, فردی با یک کد ملی 18 خودرو ثبت‌نام کرده است,
 
,
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: بر اساس این گزارش فردی با یک کد ملی 18 خودرو ثبت‌نام کرده است و از طرف دیگر ایران خودرو باید حدود 170 هزار خودرو پیش‌فروش می‌کرده اما یک میلیون و 150 هزار خودرو پیش فروش کرده است.
,
 
,
سایپا بیش از حد مجاز، پیش‌فروش کرده است
, سایپا بیش از حد مجاز، پیش‌فروش کرده است,
 
,
امیرحسنخانی خاطرنشان کرد:‌ همچنین در رابطه با شرکت سایپا این شرکت یک میلیون و 188 هزار خودرو پیش فروش کرده است، در حالی که مجوز صادر شده برای این شرکت پیش فروش 188 هزار خودرو است و این نشان می‌دهد که خودروسازان حدود یک میلیون خودرو بیشتر از میزان مشخص شده پیش فروش کرده‌اند.
,
 
,
وی افزود: همچنین شرکت‌های سایپا و ایران خودرو برای تامین قطعات رابطه‌ای انحصاری با دو شرکت دارند و تنها از دو شرکت کروز و عظام قطعات خود را تامین می‌کنند و رابطه آنها با این شرکت‌ها یک رابطه انحصاری است و قراردادهای چند میلیاردی با این دو شرکت به امضا رسانده‌اند.
,
 
,
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: گزارش مربوط به خودروسازان پس از طرح نظرات نمایندگان پیرامون آن و جمع‌بندی برای قرائت به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.
,
 
,
امیرحسنخانی خاطرنشان کرد:‌همچنین در این جلسه مشکلات مرغداران درباره تامین جوجه یک روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد این موضوع در کارگروه مشترک کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به کمیسیون اصل نود ارائه و در این باره طبق نظر کمیسیون عمل شود.
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه